top of page
ארכיון
תגים

הפסד לירושלים במשחק האחרון בבית העליון

הפועל חולון הייתה תחרותית במשחק הקודם מול ירושלים וגרמה לאדומים מהבירה להזיע, אולי במשחק היחיד בבית העליון שהיה מעט צמוד. לא הפעם. הפעם המשחק נראה כמו משחק גביע בין קבוצת צמרת בליגת העל לקבוצת תחתית בליגה הלאומית, כשחולון לא הייתה קרובה בכלל לדגדג את ירושלים בדרך ל-102:67 מביך. חוץ מהול שהיה נקודת האור כהרגלו, אף שחקן בצהוב-סגול לא ממש היה ברמה.

המשחק התחיל עם 5:0 מהיר לירושלים בדמות שלשה והטבעת האלי-הופ שסימנו על ההמשך. הול החזיר הטבעה בצד השני מאסיסט של הובר, אבל ירושלים פשוט עשתה סלים קלילים וטסה לפער דו ספרתי של 12:2 אחרי 2 דקות וחצי בלבד, פסק זמן של עמית שרף. בלתי ספורטיבית של פניני מיד לפני פסק הזמן השאירה את הכדור אצל ירושלים שניצלה זאת בשביל 5 נקודות בהתקפה אחת שקבעו 17:2 מביך אחרי פחות מ-3 דקות, והול גאל את חולון עם סל שדה אחרי חטיפה. הובר ראה כי טוב, והוסיף חטיפה וסל משלו, קולמן קלע שלשה ראשונה לחולון אך ירושלים המשיכה לקלוע באין מפריע בכל התקפה. הול ניסה להחזיק את המשחק בחיים עבור חולון עם סלים יפים, טרוצקי מצא את הובר לסל יפה בצבע, הרוש צימק ל-28:18 עם שלשה וקולמן סיים חטיפה בסל עם מתפרצת. שיתוף הפעולה של הובר את טרוצקי הניב סל נוסף, 32:22 לירושלים בסוף הרבע הראשון.

הרבע השני התחיל עם סל ועבירה של קולמן מאסיסט יפה של הרוש, הול מסר אסיסט לדדון שצימק ל-32:27 בלבד וזה בערך הפעם האחרונה שהמשחק היה תחרותי. ירושלים חזרה להוביל בפער דו ספרתי במהירות, ולמרות שג'ימי הול ניסה שוב להחזיק את חולון במשחק, ירושלים החלה לברוח ועלתה ל-46:30, פסק זמן של שרף. פלטין את טרוצקי שברו לחץ ירושלמי עם סל מהיר ויפה, טרוצקי המשיך להילחם גם בריבאונד בהגנה וגם בהתקפה, לאב סוף סוף קלע נקודות ראשונות בדמות שלשה אך ההגנה לא הצליחה לעצור את ירושלים וההפרש צמח, 56:38 לירושלים במחצית.

המחצית השניה המשיכה איפה שהסתיימה הראשונה כשהפער חצה במהירות את רף 20 הנקודות. ממש כמו בתחילת המשחק חולון לא ממש הופיעה וירושלים קלעה סלים באין מפריע, והגארבג' טיים החל רשמית כשהפער חצה את רף 30 הנקודות. הול חזר מפסק זמן של שרף עם שלשה, חטיפה והטבעה ובאמת היה השחקן היחידה שהצליח לעשות משהו, אבל עם הפער האסטרונומי זה לא באמת שינה. דדון קלע שלשה יפה, 86:54 לירושלים בסוף הרבע השלישי.

ברבע הרביעי שיחקו בשתי הקבוצות הרכבים ישראלים וצעירים למהדרין. כל ספסלי 2 הקבוצות קיבלו דקות אך אפילו ברבע הזה ירושלים ניצחה, בסיום 102:67 לירושלים בסיום.

ג'ימי הול היה שוב נקודת האור כשסיים עם 20 נקודות ו-6 ריבאונדים, קולמן קלע 10, דדון 9, טרוצקי 7, הובר 6, לאב ופלטין 5 כל אחד, הרוש 3 (4 אס') וז'אנו 2.

הסיוט ששמו הבית העליון תם, בהמשך תפגוש חולון את גלבוע/גליל או את מכבי חיפה לסדרת הפלייאוף.

פרטים נוספים בהמשך.

תמונות: עודד קרני

bottom of page