top of page
ארכיון
תגים

הפסד נוסף מול ראשל"צ בבית העליון בליגה

מה שהכי מבאס בקורונה זה שאי אפשר לצאת ולבלות כמו בפעם, בערבים ובכלל. מן תקופה כזאת של אוסף של ערבים אבודים.

ההרגשה של הפועל חולון של עידן פוסט-קורונה היא פחות או יותר זהה, כשפחות או יותר כל ערב של כדורסל הוא ערב אבוד. ההרגשה של חולוניה מול ראשון לציון החזקה, לא הייתה שונה.

חולון פגשה את הכתומים ללא שליש קבוצה: דזי וושינגטון המאכזב שוחרר, פניני ואוחיון נעדרו וטרוצקי עדיין בבידוד. במחצית הראשונה חולון עוד נתנה פייט, אבל ברבע השלישי - כמעט כרגיל במשחקי חולון בבית העליון - היריבה כבר הייתה גדולה על הסגולים. זה נגמר ב-98:81 לראשון לציון.

ג'ימי הול היה טוב כהרגלו כשסיים עם דאבל דאבל של 20 נקודות ו-14 ריבאונדים, ואליו הצטרפו הפעם לאב והובר שהיו טובים גם כן, אבל כאמור היריבה הייתה גדולה על הנמרים.

פתיחת המשחק הייתה מגומגמת מצד שתי הקבוצות שלא הצליחו לקלוע במשך יותר מ-2 דקות. קולמן קלע את 3 הנקודות הראשונות לזכות חולון, הול והובר העלו ל-7:3 אלא שאז ראשון לציון רצה 15:1 והפכה את התוצאה, פסק זמן לעמית שרף. הרוש חזר מפסק הזמן עם שלשה, לאב הוסיף אחת משלו והיתרון של ראשל"צ צומק ל-20:18 בלבד. המארחים לא נתנו לחולון לעשות מהפך אך הובר קלע שלשה נוספת לחולון ודאג לרבע ראשון תחרותי, 27:21 לראשון לציון.

בתחילת הרבע השני ראשון לציון עלתה ליתרון דו ספרתי בפעם הראשונה. הרוש נפצע בקרסול, יצא לטיפול וחזר מאוחר יותר, אך הובר לאב והול בדקות טובות צימקו ל-37:32. האקס אדם אריאל שקלע במשחק זה שיא קריירה של 28 נקודות, עצר את הריצה החולונית ועד המחצית הפער חזר להיות דו ספרתי, 47:36 לראשון לציון.

בתחילת הרבע השלישי שאבון קולמן חימם עם הידית עם 2 שלשות רצופות וצימק ל-51:44 לפני שראשון לציון שוב הגדילה לדו ספרתי. חולון התקשתה בצבע מול ראשון לציון (45:33 לראשון לציון בריבאונד) למרות שהול וקולמן עשו כמיטב יכולתם שראשון לציון לא תברח, אך שוב היה זה אדם אריאל שנתן את הדחיפה לקבוצתו והגדיל ל-71:55. דניאל ששון שממעט לשחק בשורות חולון עלה וקלע סל יפה, לאב הקטין ל-14 הפרש לפני ששוב ההפרש צמח ונשק ל-20 הפרש. דדון במהלך יפה של סל ועבירה קבע את תוצאת הרבע השלישי, 81:64.

הרבע האחרון היה כמו כמעט כל משחק חולוני בבית העליון - גארבג' טיים ארוך. הפער חצה לראשונה את רף 20 הנקודות (88:68) ושחקני הספסל של 2 הקבוצות עלו וקיבלו דקות. קולמן והובר צימקו ל-88:74 אך ראשון לציון לא נתנה לפער לרדת יותר מכך. שיר מוריאדי הצעיר קיבל הזדמנות וקלע סל נדיר, הובר קלע שלשה והול קלע את הנקודה האחרונה של חולון מהקו, 98:81 לראשון לציון בסיום.

ג'ימי הול היה כהרגלו נקודת האור שסיים כאמור עם דאבל-דאבל של 20 נקודות (9-15 מהשדה) ו-14 ריבאונדים, לאב קלע 18 (6-14 מהשדה, 5-5 מהקו, 7 אסיסטים, 5 איבודים), הובר סיים משחק מצויין עם 16 (4-7 לשלוש, 5 אסיסטים), קולמן קלע 14 (3-7 לשלוש), הרוש, דדון (1-5 מהקו) ומוראידי 3 כ"א, פלטין וששון 2 כ"א.

ביום ראשון ה-12.7 בשעה 19:25 תצא חולוניה למשחק חוץ בירושלים במסגרת המחזור האחרון של הסיוט שנקרא הבית העליון. אחר כך - פלייאוף, כנראה מול מכבי חיפה.

בהצלחה.

תמונות: עודד קרני

bottom of page