top of page
ארכיון
תגים

הפסד נוסף במסגרת משחקי הבית העליון

הפועל חולון ממשיכה במסע שלה אל עבר הסיום המהיר והמיוחל של הליגה עם מפגש שני בפלייאוף העליון ותבוסה שניה ללא תנאי בתוצאה 93:74 מול מכבי ראשון לציון.

במקום קהל שלא הגיע בגלל הקורונה, האוהד יוסף נעים הידוע גם בכינוי "אדון בלון" יצר מייצג יפיפה של אוהדים מבלונים שהוצבו אחר כבוד ביציע C זהב אבל חולון פשוט נראתה רע מההתחלה ועד לסיום ולא היוותה יריב גם מול הקבוצה הפחות חזקה בפלייאוף העליון.

אך מה אפשר להגיד על ליגת הקורונה? חולון מנסה לחסוך כסף ולקצץ בהפסדים שנגרמו בעקבות המגיפה, הקבוצות האחרות יכולות (במקרה של העשירות) או רוצות לספוג את ההפסדים, אך בשורה התחתונה - ערך ספורטיבי אין ממש.

המשחק החל ב-2 סלים מהירים של האורחים. שלומי הרוש העלה את החולונים על הלוח עם חדירה יפה. וושינגטון דייק פעמיים מהקו והרוש העלה את חולוניה ליתרון 6:5. אוחיון קלע שלשה מאסיסט של וושינגטון וקבע את היתרון הראשון והאחרון של חולון במשחק כשראשון לציון השוותה, כבר אחרי פחות מ-3 דקות לוח התוצאות הראה על 9:9. ראשון לציון החזירה לעצמה את היתרון עם ריצה של האורחים, ג'ימי הול ודזי וושינגטון החטיאו מתחת לסל וסל נוסף של האורחים שהשלים ריצת 10:0 שלח את עמית שרף למזכירות לקחת פסק זמן. אחרי פסק הזמן היתרון עלה לראשונה לדו ספרתי, ג'ימי הול קטע את הבצורת החולונית, אוחיון עם חדירה יפה והרוש עם שלשה הורידו ל-5 הפרש אך ההגנה החולונית פשוט המשיכה להראות חלש מאוד והיתרון חזר במהרה לדו ספרתי.

שאבון קולמן קלע סל בצבע מריבאונד התקפה עצמי ועוד נקודה מהקו בהתקפה שאחר כך, הובר קלע מחצי מרחק וקבע את תוצאת הרבע הראשון, 31:22 לראשון לציון.

הרבע השני התחיל בדיוק כמו הראשון עם 2 סלים מהירים של ראשון לציון. ג'רמיין לאב קלע סל בכורה, הובר קלע שלשה שהורידה ל-10 הפרש אך ההגנה החולונית המשיכה לתת סלים קלים ופשוטים לאורחים. הרוש קלע שלשה קשה וגדולה בסוף שעון, אך ראשון לציון פשוט טיילה בהתקפה מול הגנה לא קיימת של חולון וההפרש הגיע כבר ל-22 הפרש אחרי פחות מ-17 דקות של כדורסל. קולמן, וושינגטון ואוחיון קצת צימקו והובר עם שלשה על הבאזר צימק ל-58:41 לראשון לציון במחצית.

בתחילת המחצית השניה ג'ימי הול קלע סל יפה ונראה היה שהוא נכנס לעניינים, אך דווקא אז קיבל בשלב מוקדם מאוד את העבירה הרביעית שלו והוא למעשה נוטרל. גיא פניני קלע נקודות ראשונות, ראשון לציון נתקעה בהתקפה והצהובים-סגולים ניצלו זאת כדי לצמק ל-15 הפרש, אך לא יותר מזה. האורחים התעוררו והחזירו ל-20 הפרש ב-2 התקפות מהירות, פניני ענה בשלשה משלו וסיים התקפה מתפרצת שהחזירה ל-15. קולמן ולאב ניסו לצמק מעט, אך בכל פעם ראשון הגיבה בסל ומנעה מחולון להתקרב. הרוש במהלך חכם סחט עבירה ל-3 זריקות מחצי מגרש שניות לסיום הרבע, אך אוחיון "החזיר" בצד השני בעבירה בשניה האחרונה של הרבע, 59:77 לאורחים בסוף הרבע השלישי.

הרבע האחרון נפתח כמו השלישי עם בצורת של ראשון לציון, וחוסר ניצול של חולון. פניני קלע סל שדה ראשון ברבע אחרי 2 וחצי דקות, קולמן הוריד ל-15 הפרש אך שוב ההפרש חזר ל-20 כ-5 וחצי דקות לסיום. פסק זמן של עמית שרף לא ממש עזר כשההפרש הגיע לשיא של 26 נקודות (90:64) והמשחק נכנס לגארבג' טיים מוחלט ושחקני הספסל של שתי הקבוצות נכנסו לשחק מה שאפשר לחולון להוריד ההפרש רק במעט, 93:74 לראשון לציון בסיום.

קלעו לחולון: הרוש 13 (4-8 מהשדה, 3 חטיפות), קולמן 12 (4-9 מהשדה, 4-6 מהקו, 6 ריבאונדים), הובר 10 (4-8 מהשדה), פניני (4-8 מהשדה) ואוחיון 9 כ"א, לאב 7 (3-8 מהשדה, 7 חטיפות), וושינגטון 5 (1-8 מהשדה), הול (6 איבודים) ודדון 4 כ"א, ששון 1. כן שותפו: טרוצקי, ז'אנו ופלטין.

ביום חמישי ה-2.7 בשעה 19:20, ירושלים מגיעה לחולון.

בהצלחה.

תמונות: עודד קרני

bottom of page