top of page
ארכיון
תגים

הפסד כואב בחיפה 92:60

אין הרבה מה לכתוב על המשחק אמש בחיפה מול מכבי חיפה, שהסתיים באחת התבוסות הגדולות של הפועל חולון בשנים האחרונות - 92:60. חולון הייתה במשחק בחצי הראשון שהסתיים ב-11 הפרש לטובת חיפה - לא להיט אך סביר. בחצי השני לעומת זה, הפועל חולון נעלמה לחלוטין. 4 דקות לסיום המשחק לוח התוצאות הראה על 89:47 לזכות מכבי חיפה - 42 הפרש משפיל ואין-ספור תיאורים שליליים נוספים.

עוד לפני זה, כשרף ההפרש חצה את ה-30 ושחקני חולון נראו אדישים לחלוטין למה שמתרחש על הפרקט, 100 האוהדים שעשו את הדרך לצפון עשו משהו שלא קורה הרבה, משהו שקרה לראשונה לעבדכם הנאמן (למיטב זכרוני) שהיה גם הוא בקהל, ופשוט יצאו כמעט כולם מהמגרש והלכו הבייתה. ברבע האחרון הפועל חולון שיחקה לבד. עצוב.

מאמן חולוניה החדש סטפאנוס דדאס הגיע לחיפה וצפה בתצוגה העצובה - לא צריך להיות גאון כדי להבין שיש לו ה-ר-ב-ה עבודה.

על המשחק עצמו אין הרבה מה לכתוב. ברבע הראשון חיפה קלעה באחוזים גבוהים מחוץ לקשת ועלתה ליתרון דו ספרתי מהיר שהחזיק לכל אורך הרבע - 17:7 מהיר. חולון התקשתה להיכנס למשחק אבל הצליחה לצמק מעט בזכות התעוררות של פוסטר אך שלשה משוגעת של ורגאס החיפאי קבעה 28:18 אחרי רבע אחד.

ברבע השני הפער נשאר זהה כשתומפסון ופוסטר איזנו את השלשות של החיפאים עם שלשות משלהם. פוסטר הטביע במהלך נאה, דלגאדו קלע סל בכורה, הרוש הוריד להפרש חד ספרתי לפני שחיפה בריבאונד התקפה קבעה את תוצאת המחצית, 45:34.

הפיאסקו האמיתי החל ברבע השלישי. באמצע הרבע תוצאת הרבע עמדה על 20:3 לחיפה שעלתה ליתרון 28, כשפשוט אף אחד בחולון לא מצליח לעשות משהו. קופיין קטע את הבצורת עם שלשה אבל חיפה המשיכה להתעלל בצהובים-סגולים, 72:43 בסוף הרבע. ברבע האחרון התצוגה המביכה נמשכה כהיתרון עלה כאמור ל-42 לפני שחיפה הכניסה את הילדים לשחק וחולון צימקה מעט, 92:60 מביך בסיום.

הסטטיסטיקה החולונית חסרת משמעות אמיתית. פוסטר קלע 21 (8-12 מהשדה, 4 אסיסטים, 4 איבודים), תומפסון קלע 14 (4-5 מהשדה, 5-6 מהקו), קליין קלע 8 (4-10 מהשדה), דלגאדו 6 (2-6 מהקו, 6 איבודים), אוחיון 4 (2-7 מהשדה), קופיין 3 (1-5 מהשדה), שמחון (1-5 מהשדה, 7 ריבאונדים) והרוש 2 כ"א. כן שותף: פניני (4 אסיסטים).

כואב הלב על 100 האוהדים שנסעו לחיפה והיו צריכים לצאת בתחילת הרבע האחרון בעצבים ובבושת פנים.

האם הגעת סטפאנוס דדאס תשנה משהו דווקא במשחק החוץ הקשה במוצאי שבת מול הפועל ירושלים? מי יודע. נקווה לימים טובים יותר.

זה רק ספורט, שיהיה בכל זאת חג שמח - חולוניה!

צילום: עמרי שטיין, עודד קרני

bottom of page