top of page
ארכיון
תגים

וולקאם. סטאפנוס דדאס יאמן את הפועל יונט חולון

מועדון הכדורסל הפועל יונט חולון שמח לבשר על החתמתו של סטפאנוס דדאס כמאמנה החדש של הקבוצה עד לסיום העונה. למרות גילו הצעיר, סטפאנוס בן ה-37 נמצא כבר שנים רבות בתחום האימון. לחולון הוא מגיע לאחר ארבע עונות כמאמן ראשי בליגה הטורקית, שנתיים בגזיאנטפ(שם שימש קודם לכן כעוזרו של יורי זדובץ',במשך שנתיים) ובשנתיים האחרונות אימן את בשאקשיר איסטנבול. הוא שימש במשך שנים רבות כעוזר מאמן, בין השאר של נבחרת סלובניה, אריס סלוניקי, פאוק סלוניקי וספרטק סנט פטרסבורג.

עם החתימה אמר דדאס: "אני מאוד נרגש להיות חלק ממועדון היסטורי כמו הפועל חולון. הסיבה המרכזית שרציתי להגיע לחולון היא בגלל התמיכה והאהדה המוכרת של האוהדים בקבוצה. אתן 100% מאמצים להצלחת הקבוצה ושכולם מההנהלה והאוהדים יהיו גאים ויראו קבוצה לוחמת על המגרש מהתחלה ועד הסיום".

הבעלים של המועדון, שלמה אייזיק: "ברצוני לאחל לדדאס ולנו הצלחה בדרכנו החדשה והמשותפת. לאחר לא מעט טלטלות וחוסר יציבות, אני תקווה שנעלה על דרך המלך ושהנר הראשון של חנוכה אותו נדליק הערב יאיר לנו את הדרך וביחד עם השחקנים, הצוות המקצועי, האוהדים הנאמנים שלנו וכל מי שעושה וטורח למען הקבוצה, נצליח במשימות שעדיין בפתחנו. חג חנוכה שמח ומלא באור".

bottom of page