top of page
ארכיון
תגים

הפסד כואב ברבע גמר הגביע: 90:67 לעירוני נהריה

אמש היה ערב שחור להפועל חולון מכל הבחינות. על הפרקט, הנמרים פשוט לא הופיעו והתבטלו לחלוטין במשחק הכי חשוב עד כה העונה, כשהובסו בתוצאה 90:67 מול עירוני נהריה במסגרת רבע גמר הגביע, המפעל היחיד בו אי אפשר לתקן. אף פעם לא היינו מועדון מפונק שזולל תארים ומותר להפסיד, אך לא ככה ללא מלחמה ובאדישות מוחלטת.

ביציעים הובע תסכול רב כלפי הצוות המקצועי והשחקנים, בסיום המשחק נראו עימותים ומראות לא נעימים בין שחקנים ואוהדים - דברים שאסור שיקרו. אוי לבושה.

על המשחק, אין הרבה מה להגיד. חולון פשוט לא הופיעה ונתנה לשחקני נהריה לעשות על הפרקט מה שהם רוצים, שמצידם הציגו את משחקם הטוב ביותר העונה כשהפציצו מחוץ לקשת באחוזים גבוהים הרבה יותר מהרגיל (45% אמש לעומת 28% עונתי עד כה). האחוזים של היריבה זה כמובן לא תירוץ, כי כשמשאירים את שחקני היריבה לזריקות פנויות ונוחות הם מקבלים בטחון וככה זה נגמר - בתבוסה מבישה.

חולון דווקא פתחה טוב את המשחק כשהובילה 12:5 עם פתיחה טובה של פוסטר והאוואל, אך אז הכל התפרק. עד סוף הרבע נהריה רצה 15:2 מה שרמז על הבאות, 20:14 לנהריה בסוף הרבע הראשון.

בתחילת הרבע השני חולון עוד נלחמה כשריצ'ארדסון הוביל ריצת 9:0 כמעט לבדו שהעלתה את חולון ליתרון 23:20, אך אז מלאקי נעלם גם הוא ולעומתו טוני גפני האורח נכנס לעניינים, קלע כמה זריקות נוחות שאפשרה לו ההגנה החולונית והחזיר את היתרון לאורחים. פוסטר עוד קירב את חולון למרחק של סל אחד, אך עוד ריצת 11:1 מביכה של נהריה סיימה את המחצית הכי גרועה של חולון העונה, 40:28 לנהריה בסוף הרבע השני.

ברבע השלישי הקהל החולוני נכנס לעניינים ודחף את הקבוצה בכל הכוח אך זה לא עזר, כשמקניל האורח קלע 5 נקודות תוך פחות מדקה. היתרון של האורחים חצה לראשונה את רף 20 הנקודות ובכל פעם שחולון צימקה מעט והייתה תקווה שאולי הנמרים מתעוררים - למשל כשפוסטר נתן דאנק נאה, נהריה קלעה עוד שלשה וכיבתה את התקווה, 70:48 בסוף הרבע השלישי.

גם ברבע הרביעי, כל ניסיון חזרה נענה בסל או שלשה של נהריה, ובסופו של דבר הרבע האחרון היה גארבג' טיים ארוך שבו היתרון של נהריה הגיע לשיא של 25 ואפילו הצעירים שלהם עולים על הלוח, 90:67 מביך מאוד לנהריה בסיום.

אין שחקן אחד שניתן לציין לטובה בשורות חולון: פוסטר קלע 14 אבל באחוזים רעים (5-16 מהשדה), האואל קלע 12 (6-8 מהשדה) אך הסתבך בעבירות בשלב מוקדם ולא הותיר חותם, קופיין עשה כמיטב יכולתו כשהתכתב עם טריפל דאבל כשקלע 10 נקודות (3-11 מהשדה) 8 ריבאונדים ו-10 אסיסטים (וגם 3 חטיפות) אך נפל מהרגליים, שמחון קלע 8 בעיקר כשהמשחק היה גמור, ריצ'רדסון קלע 7 בפתיחת הרבע השני וזהו (2-9 מהשדה, 6 ריבאונדים), הרוש קלע 6 באחוזים לא טובים (1-5 מהשדה), וויליאמס עם 5 וקליין עם 4 נראו כמו הצל של עצמם, וביום שבו גיא פניני קולע נקודה בודדת ומחטיא שלשה עם איירבול (!), מבינים שזה בכלל לא היום של הפועל חולון.

כ-2500 אוהדים הגיעו וניסו לדחוף את הקבוצה אך לא ממש הצליחו. את התסכול ושריקות הבוז, אף אחד לא רוצה לשמוע.

נקווה לימים טובים יותר שיבואו במהרה. ביום שבת ה-30.11 בשעה 18:10 יוצאים למשחק חוץ מול... עירוני נהריה.

נקווה שזאת תהיה ההזדמנות לתקן במעט.

תמונות: עודד קרני

bottom of page