top of page
ארכיון
תגים

ניצחון ביתי נוסף בליגה. 92:73 על ב"ש

במשחק שהתקיים אמש בין הפועל חולון להפועל באר שבע, חולוניה עשתה את העבודה והביסה את הדרומיים בתוצאה 92:73.

נכון, זה לא היה המשחק הכי יפה לעין, תוצאת הסיום משקרת ולא מלמדת על משחק צמוד יחסית ויש עוד הרבה מה לשפר ומה לבנות, אבל יש 3 שחקנים שמתאקלמים תוך כדי תנועה (פניני, האואל וקופיין) ולאט לאט כשהקבוצה תתחבר והשחקנים יכירו יותר טוב אחד את השני יותר, נראה טוב יותר.

מי שהיה נהדר כבר אמש היו מרקוס פוסטר שסיים משחק אדיר של 29 נקודות (6 מ-9 מחוץ לקשת) ומלאכי ריצ'ארדסון שסיפק משחק שני טוב ברציפות (אחרי הנצחון על שטרסבורג בחוץ) כשקלע 19 נקודות. כמו כן השחקן בעל המדד הגבוה ביותר בשורות חולון היה הזר החדש טרוי קופיין שסיפק בכורה נהדרת בליגה עם 16 נקודות ולא פחות מ-10 ריבאונדים.

יש למה לצפות!

המשחק החל בצורה לא טובה עבור החולונים שנקלעו לפיגור מוקדם של 11:5 עקב שלשות של האורחים. פוסטר, ריצ'ארדסון וקופיין נכנסו לעניינים וקבעו ריצת 9:2 חולונית שנתנה מהפך מוקדם ופסק זמן של האורחים, אך באר שבע הגיבה במיני-ריצת 6:0 משלה. וויליאמס והאואל קבעו שיוויון 21:21 אחרי 10 דקות.

ברבע השני פוסטר המשיך להיות האיש החם כשחימם את הידית, וויליאמס סיפק פולואו-דאנק יפיפה אך באר שבע לא נתנה לנמרים לברוח כשהאורחים צימקו ל-32:31 חולוני בלבד. דקות טובות של האואל העלו את חולוניה ל-38:31, האורחים צימקו שוב ופוסטר קבע מהקו את תוצאת המחצית, 40:35 לנמרים אחרי 20 דקות.

פוסטר החל את הרבע השלישי עם - איך לא - שלשה, וייס הבאר-שבעי הגיב ב-2 שלשות משלו, ריצ'ארדסון והאואל נתנו כתף והצטרפו למרקוס וחולוניה עלתה לראשונה ליתרון דו ספרתי, 56:46. פניני קלע שלשה שהעלתה ל-11 הפרש, ריצ'ארדסון לקח עוד ועוד על עצמו ברבע שלישי נהדר כשחדר פנימה וסחט עבירות - כולל מהלך מרשים של סל ועבירה שבסופו התיישב ריצ'ארדסון על צמד צלמי עיתונות, 67:53 לחולוניה בסוף הרבע השלישי.

גמור? עוד לא. במשך יותר מ-3 דקות בתחילת הרבע השלישי חולוניה לא הצליחה לקלוע נקודה, ובצד השני באר שבע קלעה 7 כאלה וצימקה ל-67:60 בלבד, פסק זמן של דרוקר. האואל קלע נקודות חשובות אחרי ריבאונד התקפה שעצרו את כדור השלג אך וייס האורח צימק עם שלשה ל-6 הפרש בלבד והעלה את מפלס דפיקות הלב של הקהל החולוני. קופיין קלע סל ועבירה מריבאונד התקפה עצמי עם קצת מזל והוסיף עוד סל מתיקון החטאה של האואל אחרי חטיפה של האחרון, מה שהעלה את חולון ל-11 הפרש. באר שבע קלעה סל מצמק אך אז מצטיין המשחק מרקוס פוסטר קלע 2 שלשות רצופות שהעלו ל-80:65, גמרו סופית את הסיפור והלך לחגוג עם הקהל. עד הסיום קופיין ופניני הגדילו את מאזנם, 92:73 גדול לחולוניה בסיום.

מרקוס פוסטר היה כאמור המצטיין כשקלע 29 באחוזים מצויינים מהשדה (6-9 לשלוש, 4-6 לשתיים), ריצ'רדסון סיים עם 19 נקודות (3-10 מהשדה, 12-16 מהקו, 4 חטיפות), קופיין בבכורה מוצלחת בליגה קבע דאבל דאבל של 16 נקודות (5-11 מהשדה, 5-7 מהקו) 10 ריבאונדים והוסיף גם 4 אסיסטים, ריץ' האואל במשחק מצויין קלע 12 נקודות (5-8 מהשדה, 2-6 מהקו) והוסיף 9 ריבאונדים, פניני הנהדר קלע 8 והוסיף 6 אסיסטים, וויליאמס וקליין (7 ריבאונדים) קלעו 4 כ"א. כן שותפו: שמחון, מוראידי וששון.

כ-3000 אוהדים חולונים ממש כמו קבוצתם לא היו במיטבם, אבל עשו את העבודה ויש עוד לאיפה להשתפר.

צילומים: עודד קרני

bottom of page