top of page
ארכיון
תגים

מסיימים משחק ראשון בצ'מפיונס ליג בהפסד 82:79 לטורק טלקום

מלודרמה מתובלת בסיום עם קומדיה של טעויות, ממש סרט בורקס טורקי. במשחק שהיה צמוד לרוב אורכו, שנראה שהיה כבר שהיה בכיס של חולוניה כשהובילה 77:70 על טורק טלקום אנקרה הטורקית כשעל השעון 3 דקות לסיום, מלודרמה של ממש בדמות ריצת 11:0 של האורחים וקפאון התקפי של חולוניה שלא הצליחה לקלוע מהעבר השני, קבעו הפסד מרגיז של הנמרים בפתיחת העונה של ליגת האלופות, 82:79 אכזרי.

יש גם הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק: סימני ההתאקלמות של מלאקי ריצ'ארדסון שהיה מצויין וסיים כקלעי המצטיין עם 21 נקודות, היכולת הנהדרת של לטביוס וויליאמס שהחזיק את הצבע החולוני כמעט לבדו, 9 אסיסטים של יוגב אוחיון ובעיקר שעל אף השמיכה הקצרה והחוסרים בעמדות השונות, חולון נראתה טוב, הסתכלה בעיניים לקבוצה טורקית טובה, הייתה מרחק נגיעה מלצאת עם נצחון (וצריכה הייתה לעשות זאת) והראתה שיש למה לצפות בהמשך.

המשחק החל לא טוב עבור חולוניה שנראתה קצת בהלם ונתנה לאורחים לרוץ ולהוציא לפועל מהלכים מוצלחים הן בצבע והן מחוצה לו, מה שנתן לאנקרה יתרון דו ספרתי מהיר - 18:8. ריצ'רדסון התחיל להתחמם עם שלשה, פוסטר עם 5 רצופות הצטרף גם וצימק ל-3 הפרש, ובסיום הרבע הראשון חולון ממזערת נזקים, 25:20 לאורחים.

ברבע השני פוסטר המשיך להראות מצויין ויחד עם שמחון ו-וויליאמס, חולוניה חזרה לשיוויון 32. שמחון קבע מהפך עם שלשה, היתרון עבר ברבע מצד לצד אך שלשה נוספת של שמחון עזרה להוריד את חולון ביתרון 44:43 בהפסקה.

בתחילת הרבע השלישי אוחיון קבר שלשה, ויחד עם ריצ'ארדסון קבעו 51:45 חולוני. הטורקים צימקו את הפער, ווליאמס לא נתן לטורקים לבצע מהפך את לא היה קל לעצור את הסנטר הענקי של הטורקים, מוסטפא פאל הצרפתי המתנשא לגובה 2.18 שקיבל כדורים בצבע וניצל עד תום את גובהו, ובסוף הרבע השלישי שיוויון 59.

הרבע האחרון נפתח עם 2 שלשות של האורחים אבל 2 סלים מהירים של פוסטר החזירו את היתרון לחולון. וויליאמס מהקו ושלשה של אוחיון העלו את חולוניה ליתרון שיא - 72:65, אך בצד ההגנתי חולון לא הצליחה לייצר סטופ וסל רדף סל. כ-3 דקות לסיום קלע ריצ'ארדסון שלשה שקבעה 77:70 לחולון אלא שאז הטורקים רצו ריצת 11:0, הפכו את התוצאה ועלו ליתרון 4 כשעל השעון 17 שניות בלבד. ריצ'רדסון סחט עבירה בלתי ספורטיבית שבוצעה לפני שהכדור חזר לפרקט (ועל כן מחייבת בלתי ספורטיבית), קלע פעמיים בקור רוח מרשים ונתן לחולוניה הזדמנות לנצח. את הזריקה המכרעת לקח יוגב אוחיון שזרק מחוץ לקשת אך החטיא, ובסופו של דבר טלקום אנקרה מנצחת 82:79 אכזרי מבחינת חולון.

מלאקי ריצ'רדסון סוף סוף נראה מצויין במשחק רשמי כשסיים כאמור כקלעי המוביל עם 21 נקודות (4-9 לשתיים, 3-6 לשלוש, 6 ריבאונדים, 3 חטיפות), לטביוס וויליאמס המשיך להראות נהדר כקלע 18 נקודות (8-11 מהשדה, 8 ריבאונדים), מרקוס פוסטר קלע 13 (5-7 לשתיים, 1-4 לשלוש, 6 ריבאונדים), עמית שמחון 11 (3-7 לשלוש), יוגב אוחיון סיים עם 8 נק' ו9 אסיסטים במשחק טוב למרות ההחטאה הדרמטית, הרוש וקליין קלעו 3 כ"א, תומפסון 2. כן שותף: ג'ונסון.

כ-3,500 אוהדים חולונים עודדו בצורה מצויינת לאורך כל המשחק והעלו את הרמה של העידוד. רק שימשיך!

שרון דרוקר אמר בסיום: "הובלנו ברגע הנכון, לא יכולנו לבקש יותר ועבדנו קשה כדי להגיע למצב הזה. נראה את זה שוב, אבל נראה לי שחגגנו מוקדם מדי. ביצענו כמה טעויות שעלו לנו ביוקר, לא היינו מרוכזים עד הסוף וקיבלנו סלים קלים. פספסנו ניצחון במשחק שלדעתי יכולנו לקחת. זו ליגה לא קצרה, אבל היא תוכרע גם על הפרשים, וזה פספוס, יכולנו לנצח. נלחמנו ושיחקנו בחצי השני טוב יותר מבחצי הראשון. זה חלק מהמשחק, אנחנו נרים את החבר'ה, ניקח את המלחמה מהמשחק הזה ונמשיך קדימה".

עוד הוסיף שרון בנימה אופטימית: "לפחות הוכחנו לעצמנו שאנחנו שייכים לרמה הזאת. עם כל המגבלות, הסתכלנו לקבוצה טורקית טובה בעיניים ויכולנו לנצח. אני לא יכול לבוא לשחקנים שלי בטענות. הם עשו עבודה מצוינת, למעט הדקות האחרונות"

על המהלך האחרון אמר המאמן: "רצינו שיוגב יחדור לסל וימצא את השחקן הפנוי. אני סומך עליו כשהכדור בידיים שלו אבל זה עבר, זה היסטוריה".

מלקאי ריצ'רדסון, שהראה כאמור סימני התאקלמות אופיטימיים אמר: "הם קלעו כמה קליעות גדולות, אבל אני חושב שנהיה בסדר אם נלמד מהטעויות. המאמנים והחברים לקבוצה עוזרים לי ואומרים לי להישאר חיובי ולהמשיך לעבוד קשה. אני מאמין בתהליך שאני עובר כאן".

מדפדפים הלאה. במוצאי שבת ה-19.10 בשעה 20:00 תצא חולוניה למשחק חוץ ראשון במסגרת הליגה מול גלבוע/גליל. קדימה לנצחון!

תמונות: צ'מפיונס ליג

bottom of page