top of page
ארכיון
תגים

פלייאוף: 1:0 לראשל"צ במשחק 1

העונה רוויית הפציעות של הפועל חולון נמשכת, כשבמשחק הראשון בפלייאוף מול ראשון לציון מצטרפים קורי וולדן ושון ג'ונס לרשימת הפצועים עם חבלה חמורה באגן ובצלעות בהתאמה.

הפועל חולון לא הפסידה בתוצאה 95:84 בגלל הפציעות, שיחקנו לא טוב ויותר מדי שחקנים לא הופיעו ושיחקו מתחת לרמתם. קשה לנצח כאשר כל הישראלים כולם קולעים 10 נקודות לעומת 35 נקודות של האורחים.

עיקר הטענות של אנשי ואוהדי חולון הם לא על ההפסד במשחק שהיה מוצדק, אלא על האגרסיביות יתר של שחקני ראשון לציון שפצעו את כוכב חולון והמצטיין העונתי בליגה ושחקן חשוב נוסף, שסיימו שיניהם את היום בבית חולים. זה לא ספורטיביות, זה לא כדורסל.

המשחק נפתח בצורה צמודה עם 7:7 מהיר של צמד הג'ונסים. וולדן התחמם עם 2 שלשות, אטקינס הוסיף עוד אחת שהעלתה את הנמרים ל-18:12 אך האורחים הגיבו במהפך עקב הגנה נירפת של החולונים. הרוש ואטקינס השוו את התוצאה אך ריצת 8:0 של האורחים העלתה אותם ליתרון 8 לפני שאטקינס קלע שלשה עם הבאזר, 30:25 לאורחים בסוף הרבע הראשון.

בפתיחת הרבע השני למרות שלשה של ריינולדס, האורחים עלו לראשונה ליתרון דו ספרתי. וולדן קלע 3 שלשות גדולות והוסיף עוד 2 קליעות עונשין שהשאירו את חולון בפער סביר (44:39) אך האורחים המשיכו להוביל ולתת את הטון. קצת לפני המחצית מאמץ מרוכז של שמחון, ריינולדס וכמובן וולדן קבע שיוויון 46 לפני ששלשה של בלייזר האורח קבעה את תוצאת המחצית, 49:46 לראשון לציון אחרי 20 דקות.

הרבע השלישי נפתח ממש כמו השני, בריצה של האורחים שעלו שוב ליתרון דו ספרתי (59:49). דקוואן ושון ג'ונס צימקו מעט ל-61:56, ראשון לציון שוב ניסתה לברוח אך וולדן קלע 3 פעמים מהקו ושמר על פער זהה. עד לסוף הרבע ראשון לציון רצה 10:2 כשחולון בעיקר מסתכלת ולא מציגה הגנה אגרסיבית שמצופה להציג בפלייאוף, ראשון לציון בפער שיא של 75:61 בסוף הרבע השלישי.

בפתיחת הרבע הרביעי הסיוט החולוני החל. המילטון האורח עשה עבירה בלתי ספורטיבית על שון ג'ונס שגרמה לו לרדת לספסל ומאוחר יותר להתפנות לבית חולים. שון היה הטוב ביותר בשורות חולון במחצית השניה כשהוא קלע 4 מ-4 מהשדה וכל שאר חולון 1 מ-19 (!) בלבד, ואם זה לא מספיק אז באו אדם אריאל ונמרוד טישמן ב-2 עבירות מכוערות מאוד שנשרקו למרבה הפליאה כעבירות רגילות, עצרו בכוח את קורי וולדן, השביתו אותו וגרמו לו לצאת גם הוא עם פציעה והסיכויים של חולון צנחו פלאים. על אף הפציעות שחקני חולון הנותרים לא ויתרו כשדקוואן ג'ונס וריינולדס ביחד עם עזרה של אטקינס ושמחון צימקו ל-6 הפרש (89:83) כדקה לסיום, אך זה הכי קרוב שחולון הצליחה להתקרב, 95:84 לראשון לציון בסיום.

על אף שקורי וולדן לא סיים את המשחק, הוא סיים כקלעי מצטיין עם 24 נקודות (21 במחצית הראשונה, 5-7 לשלוש, 5-5 מהקו), ריינולדס קלע 16 (5-5 מהשדה, 5 אסיסטים, 4 איבודים), שון ג'ונס 13 (5-6 מהשדה, 15 ריבאונדים), דקוואן ג'ונס 11 (2-7 לשלוש, 4 איבודים), אטקינס 10 (2-4 לשלוש, 1-8 לשתיים, 9 ריבאונדים), שמחון 6 (1-6 מהשדה), הרוש (6 אסיסטים) וקולשוב (1-10 מהשדה) 2 כ"א. כן שותף: הובר.

קרוב ל-4,000 צופים, רובם כמובן חולונים הגיעו למשחק ויצאו מאוכזבים ומודאגים מהפציעות של השחקנים.

אך כפי שנאמר בתחילת הכתבה, שום דבר לא גמור. ביום שני מלחמת עולם בראשון לציון כאשר מאות אוהדים הולכים להגיע לבית מכבי בראשון לציון כדי להחזיר את הביתיות - עם או בלי שון וקורי.

כולם באים!!

צילומים: יוסי כהן

bottom of page