top of page
ארכיון
תגים

הפסד ביתי: 108:99 לירושלים

"היא אמרה לי תראה, החיים די קלים" נפתח השיר המיתולוגי של מוניקה סקס. אתמול מול הפועל ירושלים, החיים של הפועל חולון לא היו קלים כלל כשהנמרים שיחקו מול הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה שפשוט שטפה את המגרש. "ונחיה מדקה לדקה" ממשיך השיר - כך בדיוק חולון עם השמיכה הקצרה ניסתה לשחק. עם כל כך הרבה פציעות של שחקנים שגמרו את העונה (ווייאט, פניני, הופסון, קליין) ועם ספסל וסגל ישראלי קצרים, חולון נתנה פייט אבל לא יכלה מול יום נהדר של שחקני ירושלים ביניהם האקס בלאט שהאווירה העויינת בחולון דווקא משפרת את המשחק שלו. זה נגמר אחרי קרב ב-108:99 לירושלים.

המשחק נפתח לא טוב מבחינת חולוניה שנקלעה לפיגור 11:4 מהיר, לאחר כמה החלטות שיפוט גבוליות שהלכו עם האורחים. שמיר לקח פסק זמן ממנו חזרו הנמרים עם ריצת 10:4 בהובלת וולדן והרוש, פסק זמן של האורחים. התוצאה הצמודה והקצב הגבוה נמשכו כל הרבע הראשון, 24:22 לחולוניה.

את הרבע השני ריינולדס שממשיך במגמת השיפור שלו פתח טוב ויחד עם הרוש פתחו פער של 5 נקודות. ירושלים הפכה אך שוב חולון הצליחה לעלות ליתרון 6 נק' בזכות נקודות של וולדן, דקוואן ג'ונס ואטקינס (39:33). האורחים הגיבו במבול שלשות של בראון האורח ועלו ליתרון שאותו צימק שון ג'ונס מהקו, 50:47 לירושלים במחצית.

את הרבע השלישי פתחה חולון בצורה לא טובה כמו את פתיחת המשחק, עם סדרת החטאות. ירושלים עלתה ליתרון 58:51, אך וולדן שון ג'ונס עם דאנק וריינולדס דאגו שלא יתרחקו מדי. קולשוב קלע נקודות ראשונות רק באמצע הרבע השלישי, שלישיית השחקנים שהשאירו את חולון במשחק דאגו לצמק עד 3 הפרש בלבד אך ג'ייקובן ברואן האורח קלע שלשה ואף עשה תנועה מגונה לקהל ללא תגובת השופטים על אף שהיה צריך להיות מורחק בטכנית שניה. טעות שיפוט גדולה. עד לסיום הרבע האורחים עולים לראשונה ליתרון דו ספרתי, 78:68 בסוף הרבע השלישי.

את הרבע האחרון הנמרים פתחו בסערה עם דחיפה גדולה של הקהל. אטקינס, קולשוב ריינולדס ונקודות בכורה של שמחון צימקו ל-2 הפרש בלבד (84:82) אך שוב האורחים לחצו על הגז והגדילו את היתרון ל-7. האורחים המשיכו להפציץ מבחוץ ועלו לפער דו ספרתי ממנו חולון כבר לא הצליחה לחזור, 108:99 לירושלים בסיום.

קורי וולדן סיים כקלעי המצטיין עם 19 (6-14 מהשדה, 6-6 מהקו), דקוואן ג'ונס סיים משחק שני טוב מאז חזרתו לסגל בעקבות פציעתו של הופסון במשחק הבכורה כשקלע 17 נק' (3-5 לשלוש, 2-6 מהקו, 6 ריבאונדים), אטקינס 16 (5-8 מהשדה, 6-6 מהקו), הרוש שהיה נהדר (4 אסיסטים) ושון ג'ונס (5-7 מהשדה) קלעו 14 כ"א, ריינולדס המשיך את מגמת השיפור עם 12 (8 אסיסטים, 0 איבודים), וקולשוב ושמחון לא ירצו לזכור את המשחק הזה עם 4 ו-3 בהתאמה. הובר שותף ולא קלע.

כ-4000 חולונים ועוד כמה מאות אורחים הגיעו להיכל בחולון ונתנו אווירה נהדרת כפי שמשחק צמרת וחם בליגת העל צריך להיות.

מאמן חולוניה דן שמיר אמר בסיום: "זה לא עניין של מחצית אחת. אני חושב שהיה משחק טוב באופן כללי, שתי קבוצות שיחקו חזק ועשינו פה ושם טעויות ושילמנו על כך. אלו החוקים בכדורסל, ככה זה עובד ובסך הכל אני חושב שבאנו עם אנרגיות ורצינו לשחק כדורסל מהיר ואגרסיבי. קלענו כמעט 100 נקודות. אנשים הביאו אש ובכל זאת ירושלים קלעה 108 נקודות ולא הצלחנו לעצור אותם. אין לי תלונות כי כולם עשו את מה שאתם יכולים ופשוט לא היינו מספיק טובים. לא חושב שבשלב הזה של העונה צריך להתכונן יותר מידי באימונים. אנחנו במצב די טוב בצמרת. לפעמים זה יספיק ולפעמים זה לא יצליח. אין נוסחאות משוכללות, באים ומנסים לנצח. אני לא חושב שהפציעה השפיעה על וולדן. דאגתי כשראיתי שקרה לו משהו, אבל הוא לא שיחק כי היינו בהרכבים טובים. היו דקות טובות, רצנו, למה להפריע? החזרתי אותו כשחשבתי שזה הדבר הנכון לעשות".

דקוואן ג'ונס אמר בסיום: "הם עשו את מה שהם צריכים לעשות. אם התקפית הם משחקים טוב, אז קשה מאוד לנצח אותם. נתנו להם לקחת יותר מדי ריבאונדים בהתקפה וזריקות קלות. ברור שאנחנו קצרים בסגל ואני לוקח עליי יותר. מגיע קרדיט למאמנים ולחברים שלי לקבוצה שנותנים לי את הצ'אנס".

ביום שני ה-13.5 בשעה 21:00 תצא חולוניה למשחק חוץ בראשון לציון במטרה להמשיך לדבר חזק בצמרת.

זה פה, זה קרוב - כולם באים!

bottom of page