top of page
ארכיון
תגים

שובו של הקאמבק: 88:85 בבית על בני הרצליה

הפועל חולון חזרה אמש לעשות את מה שהיא עשתה הכי טוב העונה: לכרות לעצמה בור עמוק, לצאת ממנו ולנצח בשיניים. אמש מול בני הרצליה מהתחתית זה בדיוק מה שקרה כשחולון כתבה לעצמה בור של פיגור 14 נקודות בפתיחת הרבע האחרון, אך הצליחה לנצח בזכות 11 נקודות רצופות של קורי וולדן ללא מענה של האורחים, שסחב כל הדרך את חולוניה על הגב שלו עד לנצחון בתוצאה 88:85.

עוד גורם עיקרי לנצחון ועוד קאמבק חולוני נרשם כשדקוואן ג'ונס חזר לסגל אחרי הפציעה המהירה של סקוטי הופסון, והציג משחק שיא של 21 נקודות באחוזים מצויינים שהחזיקו את חולון במשחק עד הקאמבק הנהדר.

בפתיחת המשחק כרם משעור האורח קלע את 7 הנקודות הראשונות של קבוצתו והתגרה תוך כדי בקהל החולוני ללא שריקה לעבירה טכנית. הרוש וקולשוב השוו את התוצאה וגם וולדן ושמחון מחוץ לקשת קלעו נקודות ראשונות, אך האורחים הובילו ביתרון קטן (14:12). דקוואן ג'ונס החל להיכנס לעניינים עם 7 נקודות רצופות שעזרו להעלות את הנמרים ליתרון 6 אך דייסון האורח קלע שלשה משוגעת ממחצית המגרש שצימקה את הפער לנקודה בלבד, 24:23 לחולוניה.

בתחילת הרבע השני הרצליה השלימה מהפך אך אטקינס עם שלשה וריינולדס החזיר את היתרון לטובים (30:24). הרצליה צימקה שוב ל-2 בלבד, דקוואן ג'ונס סיים מתפרצת בהטבעה אחרי חטיפה של אטקינס שבצוותא עם וולדן שמרו עם הפרש יציב של 5 נקודות. 3 דקות למחצית הרצליה ביצעה עוד מהפך, וולדן הפך בחזרה אבל האורחים ירדו להפסקת המחצית ביתרון 48:42.

שון ג'ונס פתח את המחצית השניה עם 2 סלים אך האורחים המשיכו לשלוט בקצב והגדילו את ההפרש ל-9. דקוואן ג'ונס התעורר שוב וקלע 5 נקודות רצופות כדי לצמק, אבל ניצן החנוכי האורח הותיק העלה את האורחים ליתרון דו ספרתי - 56:66. דקוואן שוב צימק עם 4 נקודות רצופות אך האורחים אמרו את המילה האחרונה בסוף הרבע, 69:60 להרצליה אחרי 30 דקות.

פתיחת הרבע האחרון הייתה של הרצליה שקלעה 5 נקודות מהירות ועלתה ליתרון שיא של 74:60, אך רגע לפני שהמשחק בורח לחולון לחלוטין שוב דקוואן ג'ונס היה שם ויחד עם שמחון הנמרים חתכו את הפער בחצי עם ריצת 7:0 שנענתה בסל ועבירה של האורחים. בהמשך בכל פעם שחולון ניסתה לצמק מתחת ל-6 הפרש, הרצליה ענתה בסל בצד השני. אטקינס קלע פעמיים, הרצליה החזירה ל-10 הפרש. וולדן והובר צימקו מהקו, אדריאן האורח הגיב. אטקינס קלע, דייסון הגיב וקבע יתרון 8 לאורחים כשעל השעון פחות מ-2 וחצי דקות (85:77). בנקודה זאת ולאור העיקשות של הרצליה, גם עבדכם הנאמן כבר רשם בהודעות ש-"מרגיש כאילו גם אם תהיה עוד מחצית לא ננצח" רק שמישהו אחד לא נלקח בחשבון: קורי וולדן.

וולדן שככל הנראה יהיה המצטיין של העונה, נכנס לעניינים ופשוט להט: 2 קליעות עונשין, שלשה ועבירה, 3 קליעות עונשין נוספות וחדירה נהדרת קבעו מהפך אדיר, ריצה פרטית של 11:0 של וולדן ויתרון ראשון לחולוניה מזה זמן רב, קצת יותר מחצי דקה לסיום. עד לסיום אף קבוצה לא קלעה כשהרצליה עוד הספיקה להחטיא 3 זריקות מחוץ לקשת, בסיום 88:85 מלא במלחמה לחולוניה, מלכת הקאמבקים.

קורי וולדן הענק סיים עם 27 נקודות (14 ברבע האחרון, 7-17 מהשדה, 11-13 מהקו, 5 איבודים), דקוואן ג'ונס באחד ממשחקיו הטובים העונה קלע 21 נק' (7-7 לשתיים, 2-6 לשלוש, 8 ריבאונדים), אטקינס קלע 13 (6-10 מהשדה), שמחון 9 (1-5 לשלוש), ריינולדס ושון ג'ונס (6 ריבאונדים) 6 כ"א, קולשוב 3 (7 ריבאונדים), הרוש 2, הובר 1.

קצת פחות מ-3000 צהובים סגולים לא הציגו את התצוגה הכי טובה בעונה ממש כמו החבר'ה על הפרקט, אבל יצאו מחייכים עם ידם על העליונה.

ביום שישי ה-10.5 סוג-של משחק עונה ב-15:00 בצהריים כשהפועל ירושלים מגיעה לחולון.

טירוף בחולוניה! רוצים אולם מלא! כולם באים!!

צילום: עודד קרני 1-3

דני מרון 4

איציק בלניצקי 5

bottom of page