top of page
ארכיון
תגים

חוזרים לנצח בבית: 89:78 את הפועל באר שבע

הפועל חולון המתחדשת פגשה אמש את הפועל באר שבע העיקשת, עם שחקן חדש אחד מתוך השניים שחתמו - איגור קולשוב שהגיע בהשאלה מראשון לציון. השחקן השני שחתם, סקוטי הופסון אמנם עדיין לא היה זמין ויערוך את הבכורה שלו רק במשחק הבא מול גלבוע/גליל, אבל גם בלעדיו ובזכות בכורה מוצלחת של קולשוב שקלע 15 נקודות באחוזים מצויינים מחוץ לקשת, חוזרת חולוניה למסלול הנצחונות עם 89:78 נאה.

הנמרים הובילו לאורך כמעט כל המשחק אך לא הצליחו "לסגור" את המשחק באופן סופי כשבאר שבע נשארה קרובה ואף איימה לחזור כשהיתרון עמד על 6 בלבד פחות מדקה לסיום, אך בסופו של דברים הצהובים-סגולים הצליחו לעשות את העבודה ולהשיג נצחון חשוב שעוצר רצף של 4 הפסדים בכל המסגרות (2 בליגה).

המשחק נפתח ביכולת טובה של וולדן שקלע את 5 הנקודות של חולוניה. הדקות הראשונות התאפיינו בתוצאה צמודה כששלשה של שמחון ונקודות של שון ג'ונס מהקו קבעו שיוויון 10:10, אך 3 שלשות רצופות של הנמרים ריינולדס, הרוש ושמחון העלו את חולון ליתרון 6 ושלחו את האורחים לפסק זמן. שמחון וקולשוב המשיכו את המטווח מחוץ לקשת כשגם אטקינס תורם את שלו מתוך הצבע, אך האורחים מבאר שבע הצליחו להישאר בפער סביר מבחינתם, 27:22 לחולוניה בסוף הרבע הראשון.

בפתיחת הרבע השני איגור קולשוב המשיך את תהליך ההתאקלמות המהיר כשקלע 2 שלשות והעלה את חולוניה ליתרון דו ספרתי (33:22). אטקינס והובר הגדילו את ההפרש, האורחים צימקו מעט אך וולדן שמר על הפרש דו ספרתי עם שלשה וריינולדס הגדיל ל-14 הפרש (44:30). האורחים לא אמרו נואש ועד המחצית צימקו את הפער עם ריצת 11:3 כשרק וולדן קולע בצד של הנמרים עם מהלך סל ועבירה יפה, 47:41 לחולוניה במחצית.

את הרבע השלישי פתחו הרוש וריינולדס מצויין עם שלשה וסל-ועבירה בהתאמה, שהחזירו את הנמרים ליתרון דו ספרתי. באר שבע צימקה ל-6 הפרש שוב אך שוב הנמרים פתחו במטווח שלשות כשהרוש, הובר וקולשוב קולעים מחוץ לקשת, ושון ג'ונס קלע בתווך 5 נקודות רצופות שהעלו את חולוניה ליתרון 14 שוב. 2 קליעות עונשין מוצלחות של הרוש קובעות יתרון שיא ואת תוצאת סוף הרבע, 72:56 בסוף הרבע השלישי.

תחילת הרבע האחרון הייתה של האורחים שהצליחו לצמק את הפער ל-11 נקודות. דקוואן ג'ונס הטביע ב-2 התקפות רצופות, אטקינס שמר על פער דו ספרתי אך האורחים המשיכו ללחוץ וצימקו את הפער ל-7 בלבד כשעל השעון קצת יותר מ-5 דקות. אטקינס המשיך להיות השחקן החם בשורות הנמרים כשקלע 3 ליי-אפים נוספים רצופים והשלים 8 נקודות רצופות שעזרו לנמרים לחזור ליתרון דו ספרתי כשעל השעון 2 דקות לסיום, אך באר שבע לא נכנעה וצימקה ל-6 הפרש בלבד כשעל השעון 53 שניות לסיום. וולדן יצא להתקפה חשובה אותה תרגם ל-2 נקודות מהקו, וקולשוב סגר סיפור עם 2 ריבאונדים נהדרים שתורגמו גם הם ל-3 נקודות מהקו שקבעו את תוצאת הסיום, 89:78 לחולוניה בסיום.

קורי וולדן סיים כהרגלו כקלעי המצטיין עם 19 נקודות (5-12 מהשדה, 7-9 מהקו, 5 אסיסטים, 3 חטיפות, 4 איבודים), איגור קולשוב רשם כאמור בכורה מוצלחת עם 15 נקודות (4-7 לשלוש), דריון אטקינס קלע 12 (6-10 מהשדה, 9 ריבאונדים), הרוש סיים כמצטיין כשקלע 11 (3-6 לשלוש) והוסיף לא פחות מ-7 ריבאונדים, שמחון 9 (3-10 לשלוש, 4 איבודים), ש. ג'ונס וריינולדס (6 ריבאונדים, 6 אסיסטים) 7 כ"א, הובר 5, ד. ג'ונס 4.

כ-3500 חולונים וגם קצת אורחים מבאר שבע הגיעו להיכל בחולון ונתנו אווירה נהדרת. הקהל החולוני קיבל באופן נפלא את איגור קולשוב שהתרגש מאוד כשקראו בשמו. איזה כיף!

איגור קולשוב עצמו התרגש ואמר: "היתה לי צמרמורת כשזה קרה, הבנתי שהגעתי למקום הנכון". על סגנון המשחק החולוני אמר איגור: "זה סגנון קצת שונה ממה שהיה עד עכשיו. לי ספציפית זה מתאים ואני מקווה שנמשיך בכיוון הזה״.

שחקן נוסף שיהיה זמין במשחק הקרוב הוא סקוטי הופסון שנחת היום ואמר: "תמיד היה כיף להגיע לשחק ולחוות את האווירה החמה והמיוחדת בחולון, ואני יותר משמח להצטרף ולהיות חלק מהמועדון המיוחד הזה. אני רוצה לשחק ולעשות את הטוב ביותר למען הקבוצה כדי שיחד נעמוד ביעדים אותם רוצים במועדון להשיג".

ביום ראשון ה-28.4 בשעה 20:30 הפועל חולון עם סקוטי הופסון תצא למשחק חוץ בגלבוע/גליל. בה-צ-ל-ח-ה! נתראה שם :)

צילום: דני מרון

bottom of page