top of page
ארכיון
תגים

מפסידים בדרום: אילת מנצחת 87:72

הפועל חולון ממשיכה ביכולת-רכבת-ההרים שלה כשהפעם הגיעה תור הנקודה הנמוכה: במשחק שנערך ביום חמישי באילת מפסידים הנמרים לראשונה העונה מול הפועל אילת בתוצאה 87:72.

זה פשוט לא היה היום של הפועל חולון כשמה שבלט במיוחד היה הנתון של קבוצת העונשין הכי טובה בליגה עדיין, חולוניה, במשחק זה: 10 מ-21 בלבד מהקו, 48% בלבד, כשרק קליעות עונשין מוצלחות של שלומי הרוש מונעות את השוואת השיא השלילי של כל הזמנים - 42%, שנקבע על ידי... אילת. גם מחוץ לקשת חולון סבלה מיום חלש של 8 מ-28 שהם 29% בלבד.

אז אמנם הפסדנו אבל לפחות לא נכנסו לספר השיאים השליליים של הליגה.

המשחק דווקא החל נהדר עבור החולונים שעלו תוך פחות מ-3 דקות ליתרון 15:6 בזכות פתיחה נהדרת של שון ג'ונס, שלומי הרוש ודקוואן ג'ונס. אלא שאז הגיע האירוע שסימן את נקודת המפנה של המשחק כולו: כוכב חולוניה קורי וולדן, שעד אז לא קלע והשאיר את הבמה לחבריו אך בדרך כלל נכנס לעניינים בשלבים מאוחרים יותר ומשתלט על המשחק, קיבל מכה חזקה בחזה ויצא לטיפול. בשלב מאוחר יותר הוא אמנם חזר לשחק אבל לא חזר אותו הדבר, ולראייה קורי הוא השני הכי טוב בליגה בזריקות עונשין ובמשחק זה רשם 0 מ-3 (!) חד פעמי.

אילת ניצלה את הזעזוע החולוני תרתי משמע, חזרה למשחק והרבע הראשון נגמר ביתרון מינימלי, 19:18 לחולוניה.

הרבע השני היה כבר סיוט מתמשך. חולון עוד הובילה 23:21 והייתה בפיגור מינימלי של 28:27 בלבד באמצע הרבע, אבל אז הגיעו דקות מהגהנום בו הכל הולך לאילת ושום דבר לא הולך לנמרים כשאילת רצה ריצה מדהימה של 18:0 ועולה ליתרון 17 (46:27) ממנו חולון לא חזרה עד לסיום. וולדן עוד קלע את הסל היחיד שלו במשחק קצת לפני המחצית, 46:29 לאילת במחצית.

ברבע השלישי גיא פניני נתן מיני-מומנטום לחולון וצימק ל-14 הפרש עם 2 שלשות (55:41) אך 2 החטאות בלתי אופייניות של וולדן מהקו מנעו את המשך צמצום הפער. שון ג'ונס ואטקינס שהיו השניים היחידים שהיו טובים בשורות חולון ניסו לשמור את הנמרים במשחק כשהאחרון אפילו קולע שלשה, אבל הפער המשיך להיות גדול - 67:50 בסוף הרבע השלישי.

בתחילת הרבע האחרון בריימו האילתי ספג עבירה טכנית אך הנמרים לא הצליחו לנצל את ההזדמנויות לצימוק הפער. אטקינס עוד צימק את הפער ל-13 בלבד (73:60) קצת פחות מ-5 דקות לסיום אך זה הכי קרוב שהנמרים הגיעו. בגארבג' טיים ריינולדס קלע 2 שלשות לפרוטוקול בלבד.

שניות לפני הסיום התרחש מקרה מכוער: בהתקפה הלפני אחרונה של המארחים בורדיון האילתי קלע שלשה פרובוקטיבית כשלפניה נישק את הכדור במפגן חוסר ספורטיביות. שלומי הרוש לא אהב זאת ובהתקפה האחרונה של המארחים למרות שבורדיון התכוון להעביר את הזמן עד לסיום, שלומי הרוש חטף ממנו את הכדור ושעט לעבר הסל בעוד בורדיון פשוט דוחף אותו מרחוק ומסכן אותו בפציעה. הרוש בתגובה זרק עליו את הכדור ובסופה של המהומה השופטים החליטו לשרוק עבירה טכנית להרוש ובלתי ספורטיבית לבורדיון. לא ראוי ומיותר. בסיום, 87:72 לאילת.

היחידים שהיו טובים במשחק היו שון ג'ונס שקלע 20 נקודות (9-12 מהשדה, 7 ריבאונדים), ודריון אטקינס שקלע 19 (8-11 מהשדה, 2-6 מהקו, 11 ריבאונדים). פניני היה סביר עם 11 (3-6 לשלוש, 4 אסיסטים) אך גם 6 איבודים, ושאר השחקנים פחות ירצו לזכור את המשחק. דקוואן ג'ונס סיים עם 7 (3-10 מהשדה), ריינולדס 6 אך כאמור בגארבג' טיים בלבד, הרוש 5 (1-10 מהשדה, 6 אסיסטים), וולדן ששיחק אחרי פציעה קלע 2 בלבד (1-6 מהשדה, 0-3 מהקו, 7 אסיסטים) כמו גם עמית שמחון שחזר למגרש בו כיכב אך הציג יכולת חלשה עם 2 נקודות בלבד (0-6 מהשדה). כן שותף: הובר.

לא נעים, לא נורא. מרימים ראש וממשיכים הלאה.

ביום ראשון ה-7.4 בשעה 21:05 מארחים את נס ציונה וביום רביעי ה-10.4 בשעה 19:45 היסטוריה בהיכל בחולון: חצי גמר היורופקאפ מול סאסרי האיטלקית. מהרו לרכוש כרטיסים, המשחק לא כלול במנוי.

נתראה שם!

bottom of page