top of page
ארכיון
תגים

הסתיים הרצף: מפסידים בבית 88:77 לנהריה

11 נצחונות רצופים, סיבוב מושלם - מתישהו זה היה צריך להסתיים ואמש מול עירוני נהריה זה בדיוק מה שקרה כשחולוניה נקלעה למשחק חלש והפסידה מול קבוצת התחתית בתוצאה 88:77. מצד שני אולי טוב שזה קרה דווקא עכשיו, במשחק ללא חשיבות גדולה ואחרי השיא מול ירושלים ואלבה פהרוואר, הפסד שכמעט ולא עושה נזק בתמונה הגדולה.

חסרונו של טי.ג'יי קליין שלא היה כשיר הורגש כשגם בפעם הקודמת בה הפסדנו בבית (לנס ציונה) הוא לא שותף, ואם נוסיף לזה יום חלש של אטקינס ובעיית עבירות מוקדמת של שון ג'ונס, נקבל בעיה גדולה בצבע. מצד שני נקודת האור במשחק היה עמית שמחון שהציג את משחקו הטוב ביותר העונה והזכיר את עמית של העונה שעברה שכיכב במדי אילת. הרבה זמן שעמית חיכה להציג את היכולת הזאת, רק חבל שזה לא בא עם נצחון.

המשחק החל בצורה אידיאלית עבור חולוניה שפתחה בריצת 8:0 תוך דקה וחצי, כשמחון והרוש נותנים כתף ב-2 שלשות מהירות. אלא שבאותה מהירות הפתיחה המהירה נרגעה ונהריה הובילה ריצה משלה ועלתה ליתרון 11:10. וולדן ודקוואן ג'ונס החזירו את היתרון לנמרים עם שלשות אך נהריה שוב הפכה, 19:16 לאורחים בסוף הרבע הראשון.

בפתיחת הרבע השני ההתקפה החולונית המשיכה לחרוק כשמשך 3 דקות לא הצליחו הנמרים לעשות נקודה, אך למזלם גם נהריה לא הגדילה יותר מדי את הפער וקלעה רק 2 משלה. גיא פניני פתח את הסכר עם 2 שלשות מהירות כשבאמצע אטקינס קולע ליי-אפ, הובר הוסיף עוד שלשה ולפתע חולון שוב מובילה אחרי ריצת 11:4 מהירה, 27:25. שון ג'ונס המשיך את המומנטום עם חטיפה, ריצה מחוף לחוף ודאנק מהיר, דקוואן ג'ונס חיקה אותו התקפה אחר כך עם דאנק מהדהד אחרי גג נהדר של פניני וקורי וולדן נתן יתרון 6 (33:27) קצת יותר מ-3 דקות למחצית. אלא שבדיוק כמו סיפור המשחק כולו חולוניה שוב נרדמה ואפשרה לנהריה לחזור ולקלוע שלשה עם הבאזר שהחזירה לאורחים את היתרון, 34:33 לנהריה במחצית.

הרבע השלישי נפתח צמוד כשנהריה הובילה הנקודה בלבד (38:37) אלא שאז 3 שלשות של האורחים הקפיצו את הפער לדו ספרתי - 48:37. עמית שמחון התעורר בצד החולוני ותפר שלשה ומהלך גדול של פאול-סל, אך אז המומנטום החולון נקטע באיבו דווקא בעקבות סדרת החלטות מעוררות מחלקות של השופטים שנתנו עבירה טכנית לפניני על התחזות ואז הוסיפו טכנית נוספת לספסל של חולון. נהריה אמרה תודה, החזירה את המומנטום אליה ועלתה ליתרון שיא של 14 נקודות (59:45) לפני שוולדן, אטקינס שמחון ופניני צימקו מעט, 64:57 לנהריה בסוף הרבע השלישי.

ברבע הרביעי נדנדת היתרון המשיכה. נהריה הגדילה ל-9, שון ג'ונס הקטין ל-4, האורחים שוב הגדילו ל-8 הפרש עם 2 דאנקים רצופים - השני עם ספק עבירה טכנית של הנרי שנתלה על הסל ובעט בשמחון ללא תגובת השופטים. בהתקפה שאחר כך הנרי עשה עבירה קשה על שמחון שנשרקה כעבירה רגילה משום מה, שמחון קלע פעמיים מהקו וקבע שיא עונתי אך יכולת טובה של הנהריינים יבזורי הותיק ויפתח זיו מנעו קאמבק, 88:77 לנהריה בסיום.

קורי וולדן (4-5 לשתיים, 3-5 לשלוש, 6 אסיסטים) ועמית שמחון (4-8 לשלוש) סיימו כקלעים המצטיינים בצוותא 19 כ"א, שון ג'ונס סיים עם 11 (4-4 מהשדה), אטקינס (3-9 מהשדה) ופניני (2-8 לשלוש, 6 אסיסטים) 7 כ"א, ד. ג'ונס (7 ריבאונדים) והרוש 5 כ"א, הובר 4 (1-5 מהשדה). כן שותף: ריינולדס (4 אסיסטים).

קצת פחות מ-3,000 אוהדים הגיעו להיכל בחולון, מחו נגד השיפוט, עודדו בצורה טובה אך יצאו באופן נדיר יחסית העונה מאוכזבים מהאולם הביתי.

לא נעים, לא נורא. ממשיכים הלאה: ביום שלישי ה-26.3 תצא חולוניה למשחק החוץ בהונגריה במטרה להשלים את העבודה ולעלות לחצי גמר היורופקאפ.

ב-ה-צ-ל-ח-ה!

צילומים: עודד קרני

bottom of page