top of page
ארכיון
תגים

אחרי הארכה בחוץ: מנצחים 85:82 את בני הרצליה

שון ג'ונס גבירותיי ורבותיי! ב-2 המשחקים האחרונים משהו השתחרר ושון נראה פשוט נהדר. אמש במשחק קצוות שהתפתח לקרב קשה במיוחד, חולוניה נלחמה בשיניים ולא הייתה רחוקה מלהפסיד לראשונה מזה שמונה משחקים מול בני הרצליה המתחדשת והנחושה שהציגה רכש חדש (בין השאר דייסון האקס שהצטיין), אך בסופו של קרב שכלל הארכה בתום הזמן החוקי, חולוניה יוצאת שוב כשידה על העליונה עם נצחון 85:82 בשיניים ובציפורניים.

ושון ג'ונס? הוא פשוט פרח עם שיאי עונה של 24 נקודות, 16 ריבאונדים ומדד 39 - כולם שיאי קריירה. שון גם היה זה שכפה את ההארכה כשבדקה האחרונה השווה את התוצאה עם 2 דאנקים. רק שימשיך ככה!

מיודענו קורי וולדן הסתפק הפעם "רק" ב22 נקודות מדד שהגיעו בדמות דאבל דאבל של 13 נקודות ו-11 אסיסטים - גם הוא שיא קריירה.

המשחק נפתח לא טוב עבור חולוניה שלא הצליחה להיכנס לעניינים. הרצליה בהובלת האקס דייסון רצה ליתרון דו ספרתי מוקדם כשעלתה ל-16:4, אך ריצה נגדית שהחלה עם שלשה של וולדן והמשיכה עם 2 סלים של אטקינס ודאנק נאה של דקוואן ג'ונס מריבאונד התקפה, הורידו ל-18:15 בלבד. הסיומת של הרבע הראשון הייתה שוב של המארחים שהגדילו את היתרון מעט, 22:15 אחרי 10 דקות.

הרבע השני המשיך איפה שנפסק הראשון כשהרצליה המשיכה לרוץ וחזרה ליתרון דו ספרתי - 32:19. אך בנקודה זאת הנמרים התעוררו ובהובלת פניני שקלע 7 נקודות כשבתווך קליין הורש ושון ג'ונס קולעים גם הם - פתאום זה רק 34:32 להרצליה כשגם פסק זמן של המקומיים לא עזר. חצי דקה לסיום המחצית טי.ג'יי קליין השווה את התוצאה והסיום היה כל כולו של הנמרים: עם 4 וחצי שניות על השעון וולדן חתך את המגרש, מסר להרוש שזרק ממש בשניה האחרונה וקלע שלשה גדולה, 38:35 לנמרים במחצית לא טובה שאיכשהו הסתיימה ביתרון.

דיברנו על מגמות? אז ממשיכים: הרבע השלישי המשיך בדיוק איפה שהסתיים השני עם ריצה חולונית נוספת, הפעם של הרוש ושון ג'ונס שנתנה יתרון 9 לחבר'ה הטובים - 45:36 וריצה מדהימה של 26:4 לפני ואחרי השריקה למחצית. הרצליה יצאה מההלם וצימקה את הפער ל-3 בלבד עם 2 שלשות מהירות אבל החולונים החזירו מנה אחת אפיים ועם עוד ריצה של שני הג'ונסים ושל קליין עולים לראשונה ליתרון דו ספרתי, 54:42. הנדנדה המשיכה כשבני הרצליה שוב צימקה עם 2 שלשות, שון ג'ונס שמר על הפער עם 3 קליעות מ-4 זריקות מהקו אך כרם משעור החליט שגם הוא רוצה להיות קצת הרוש וקלע על הבאזר של הרבע השלישי, 59:56 לחולוניה בלבד.

ברבע האחרון חולוניה ניסתה להחזיק את היתרון בכוח. הרצליה צימקה לנקודה, שמחון ופניני עם שלשה הגדילו חזרה ל-6, הרצליה שוב צימקה ליתרון נקודה ולמרות נקודות של וולדן מהקו, הרצליה השלימה מהפך ועלתה ליתרון שוב. שון ג'ונס עצר את הריצה של הרצליה עם סל חשוב אך האורחים עלו ליתרון 5 פחות מ-4 דקות לסיום. בדקות האחרונות הלחץ החל לתת את אותותיו כששתי הקבוצות התקשו מאוד לקלוע. שון ג'ונס צימק את הפער ל-2 עם סל וקליעת עונשין אחת כשעל השעון 3 דקות, הרצליה הגדילה ל-4 הפרש עם 2 דקות על השעון ופחות מדקה לסיום ריבאונד התקפה חשוב של קליין שמצא את שון ג'ונס לדאנק צימק שוב ל-2 הפרש. למזלם של החולונים הרצליה לא הצליחה לייצר נקודות במשך דקות ארוכות וריבאונד הגנה של הרוש תורגם להתקפה מתפרצת שתורגמה לעוד דאנק של שון ג'ונס, שיוויון 75 עם 16 שניות על השעון. בהתקפה האחרונה של הרצליה הרוש ופניני לא נתנו לג'רום דייסון לנשום ואור לאומי שמיעט לשחק עד אז ולא קלע נקודה לקח את הזריקה המכרעת, ולשמחתם של החולונים הוא החטיא - שיוויון 75, הולכים להארכה.

הרצליה פתחה את ההארכה עם הנקודה מהקו, ריינולדס שעד אז לא איים על הסל כלל קלע נקודות ראשונות בחדירה יפה ונתן לחולון יתרון, פניני קלע שלשה משוגעת עם הלוח שהעלתה את חולון ליתרון 4 (80:76) אך האורחים לא ויתרו וצימקו ל-2 הפרש. הרוש עמד בלחץ וקלע פעמיים מהקו, הרצליה שוב צימקה ל-2 הפרש דקה לסיום ההארכה וחולון יצאה להתקפה קריטית. וולדן לקח אחריות וניסה לקלוע מחצי מרחק אך החטיא, שון ג'ונס לקח ריבאונד התקפה קריטי מה שהביא לעבירה על וולדן, והגארד המצטיין שהוא אחד השחקנים הכי טובים בליגה מקו העונשין החטיא דווקא ברגע הזה זריקה אחת מהקו. הרצליה צימקה לנקודה הפרש כשעל השעון 14 שניות לסיום, וולדן נשלח שוב לקו והפעם עמד בלחץ ודייק פעמיים ובהתקפה האחרונה שלה הרצליה הלכה לדייסון שנשמר חזק על ידי וולדן והיה רחוק מהסל, 85:82 מלא מלחמה לחולוניה בסיום.

שון ג'ונס סיים כאמור עם שיאי קריירה בליגה עם דאבל-דאבל מפלצתי של 24 נקודות (9-13 מהשדה, 6-13 מהקו) ו-16 ריבאונדים, פניני היה פשוט נהדר כשקלע 15 (3-5 לשלוש, 3-3 לשתיים, 4 אסיסטים), וולדן לשם שינוי לא היה המצטיין כשקלע רק 13 (3-9 מהשדה, 5-6 מהקו, 5 איבודים) אך מסר שיא קריירה של 11 אסיסטים, הרוש שוב היה טוב כשקלע 10 נקודות (3-11 מהשדה, 4 אסיסטים), קליין קלע 7 (3-5 לשתיים, 0-4 לשלוש, 8 ריבאונדים), ד. ג'ונס (3-4 לשתיים, 0-3 לשלוש) ואטקינס 6 כ"א, שמחון וריינולדס (4 אסיסטים) 2 כ"א. כן שותף: הובר.

קרוב ל-500 חולונים השתלטו על אולם היובל הקטן בהרצליה ועודדו כל הדרך לנצחון. ככה מתחילים שבוע!

דן שמיר אמר בסיום: "ניצחנו בעור של השיניים. המשחק היה קשה מאוד, כרגע הרצליה ברמת הכשרון היא קבוצה טובה מאוד - על אחד כמה וכמה עם דייסון ובנימון, יש להם הרבה שחקנים טובים. התחלנו ושיחקנו נכון, עדיין הם עשו נקודות קלות ופתחו פער וחזרנו, זה הפך להיות משחק של עליות וירידות ואף אחד לא גומר את המשחק, היינו צריכים כרגיל לגרד את השאריות. פניני בסוף אמר 'אני לא יכול לשחק עוד הארכה, אם אנחנו לא מצליחים לעשות עצירה תדעו שאני לא אצליח לשחק עוד אחת' ובסוף ניצחנו".

על היכולת הטובה של וולדן ושון ג'ונס אמר שמיר: "קורי מאוד יציב, עושה את זה הרבה זמן ודיברנו הרבה פעמים על קורי. לשון היו אי אלו עליות וירידות, לפעמים מדברים על דריון ולפעמים שון ג'ונס קצת מאכזב ועכשיו שון ג'ונס ממש טוב ויש איזה דינמיות כזאת במהלך עונה, מצד שני כשאנחנו ממש נהיה טובים כולם אולי לא נצטרך כל משחק לגרד את השאריות של החמצן בריאות של פניני".

ביום שלישי בשעה 19:30 תארח חולוניה את בלקן הבולגרית במסגרת שמינית גמר היורופקאפ.

ממשיכים קדימה באירופה! כולם באים!

bottom of page