top of page
ארכיון
תגים

קורי פעם שניה בשיא: מנצחים בבית 86:78 את ב"ש

קורי וולדן פוגש את הפועל באר שבע? בום! בפעם השניה ברציפות מתפוצץ הגארד הנהדר עם מדד שיא של 46 נקודות - שיא עונתי שהוא רק קבע במשחק הקודם, שהורכב מ-21 נקודות מהן 14 מהקו (מ-15 נסיונות), 14 סחיטת עבירות, 9 אסיסטים (לעומת איבוד בודד) ו-5 ריבאונדים. היו כמה מהלכים בהם קורי היה מעורב בריבאונד, חטיפה, נקודות במתפרצת וניהול משחק - פשוט עשה הכל.

ללקק את האצבעות!

לפני פתיחת המשחק התקיים טקס מכובד לרגל יום השואה הבינלאומי בהשתתפות שתי הקבוצות.

המשחק נפתח לא טוב מבחינת חולון שלא הצליחה לקלוע כ-4 דקות מה שאפשר לאורחים לעלות ל-7:0. עמית שמחון היה זה שהחל את הריצה החולונית והעלה את הנמרים על הלוח עם שלשה, והוא גם זה שסיים ריצת 16:2 עם שלשה נוספת כשבתווך שון ג'ונס הטביע, קליין קלע שלשה וליי-אפ, ריינדולס קלע נקודה מהקו וקורי 2 משלו - 16:9 חולוני. באר שבע לא ויתרה והגיבה בעוד ריצה משלה עם 3 שלשות שבצוותא עם נקודות של שון ג'ונס קובעות שיוויון 18 בסוף הרבע הראשון.

את הרבע השני פתח גיא פניני בסערה עם 9 נקודות רצופות בדקה וחצי שכללו סל ועבירה ו-2 שלשות שקבעו יחד עם שלשה של הרוש יתרון 7 חולוני (30:23). באר שבע צימקה ל-2 הפרש לפני שקליין קלע עוד שלשה שנתנה קצת אוויר אבל הנמרים התקשו מול הגבוהים של באר שבע, דונאלדסון ורות'ברט שטיילו בצבע והשוו לשיוויון 33. וולדן הגיע ל-7 אסיסטים כבר במחצית הראשונה כשפינק את שמחון בליי-אפ ואת קליין בעוד שלשה ואז קלע 2 נקודות נוספות מהקו שנתנו יתרון חולוני מינימלי - 40:39 לצהובים-סגולים במחצית - צמוד צמוד.

הרבע השלישי החל בנדנדה ויתרון שעובר מצד לצד. וולדן קלע עוד 2 בחדירה פנימה, שון ג'ונס קלע 2 משלו, ריינדולס קלע שלשת בכורה בקדנציה השלישית ומסר אסיסט לשמחון אך בכל פעם כאמור האורחים הגיבו בסל משלהם שהעביר את המטוטלת לצד השני. הנדנדה נפסקה כשבאר שבע עלו ליתרון 5, אך וולדן ופניני לא נתנו לאורחים לפתוח פער משמעותי וצימקו לנקודה לפני שעמית שמחון קלע שלשה מאסיסט של פניני שהחזירה את היתרון החולוני השברירי והסטטוס-קוו נשמר, 59:58 לחולון, שיוויון גם בתוצאת הרבע הזה.

את הרבע האחרון החל מלסון האורח עם 2 מהלכי פאול-סל שהעלו את האורחים ליתרון 5 וחייבו את שמיר לקחת פסק זמן. מפסק הזמן הנמרים חזרו טוב עם חדירה יפיפייה של סקוטי ריינדולס שהזכירה קדנציות קודמות, וולדן קלע עוד 2 מהקו וקליין השווה מחוץ לקשת - שיוויון 66. העצבים החלו לדבר בדקות המאני-טיים כשאטקינס קלע רק אחת מהקו אך השלים מהפך, וולדן עם 4 נקודות מהקו וריינדולס עם מהלך סל ועבירה בתווך השלימו ריצת 15:4 חולונית שהעלתה את הנמרים ליתרון 74:68 כשעל השעון פחות מ-4 דקות לסיום. דונאלדסון הבאר שבעי צימק מהקו, וולדן הגדיל את היתרון החולוני עם שלשה (היחידה שלו במשחק באופן חריג) ועוד 2 נקודות מהקו ואטקינס נעץ את המסמר האחרון עם חטיפה משותפת של וולדן ואטקינס ודאנק במתפרצת שקבע יתרון דו ספרתי (81:70) ממנו באר שבע כבר לא חזרה. עד הסיום גם גיא פלטין הצעיר התכבד ב-2 נקודות בכורה מהקו (מזל טוב!), בסיום 86:78 מלא אופי לחולוניה על באר שבע.

קורי וולדן סיים כאמור עם 21 נקודות (3-7 מהשדה, 14-15 מהקו, 9 אסיסטים), קליין (4-8 לשלוש) ושמחון (5-7 מהשדה) שיחקו נהדר וקלעו 14 כל אחד, פניני (5 אסיסטים) וריינולדס (1-5 לשלוש) שהחל להיכנס לעניינים קלעו 11 כל אחד, שון ג'ונס קלע 7 (6 ריבאונדים), הרוש ואטקינס 3 כל אחד, פלטין כאמור 2 נקודות בכורה. דקוואן ג'ונס שותף ולראשונה לא קלע אף לא נקודה בודדת, נקווה שיצא מהמשבר.

כ-3,000 אוהדי חולוניה הגיעו להיכל ועודדו רוב הזמן באווירה מנומנמת-משהו עד דקות המאני-טיים אז ממש כמו הנמרים על הפרקט התעוררו ועזרו לדחוף את הקבוצה כל הדרך לנצחון.

ביום רביעי ה-23.1 בשעה 21:00 מארחת חולוניה את טנריף החזקה למשחק מאוד קשה, אך גם כזה שיכול לתת לחולוניה מקדמה גדולה לקראת הקרב על העלייה לשלב הבא. כולם באים!

צילומים: לירן מולדובן

bottom of page