top of page
ארכיון
תגים

אילת פעם שנייה: מנצחים בחוץ במסגרת הליגה 82:76

למקרה ומישהו לא הכיר או לא ידע, לקורי וולדן יש כינוי-עצמי: אננס. כנראה שזה התסרוקת, אולי גם הגוונים שהוא מוסיף לה, אבל ככה קורי מכנה את עצמו ברשתות החברתיות השונות. ולמה העובדה הזאת מוזכרת בתחילת הכתבה? כי אמש בנצחון 82:76 על הפועל אילת בחוץ, וולדן קבע שיא קריירה של 32 נקודות להן הוסיף מדד מפלצתי של 46 נקודות מדד, הגבוה ביותר בליגת העל העונה. חולוניה הייתה בפיגור במשך רוב שלבי המשחק ומי שהחזיק אותה קרוב ובסופו של דבר עשה את המהפך הוא קורי וולדן הענק, שקיבל גם עזרה מטי.ג'יי קליין שקבר 2 שלשות שעזרו לסגור את הסיפור ולהשלים טריפל על אילת - 3 נצחונות מ-3 משחקים.

רק שימשיך כך!

המשחק נפתח לא טוב מבחינת חולוניה שלא הצליחה לקלוע במשך יותר מ-3 דקות. מי שהעלה את חולון על הלוח היה מי אם לא קורי וולדן עם שלשה, שלאחריה הגיעו עוד שלשה של שמחון ואחת נוספת של וולדן שקבעו שיוויון 9. אילת לא נתנה לחולונים לעלות ליתרון, ריינדולס קלע סל בכורה בקדנציה השלישית שלו בצהוב-סגול (סל שגם היה היחיד שלו במשחק) ודקה לפני סוף הרבע שלשה של דקוואן ג'ונס נותנת יתרון חולוני ראשון, 18:17 בסוף הרבע הראשון.

בתחילת הרבע השני אילת השוותה לפני שפניני עלה על לוח הקלעים עם שלשה וקצת אחר כך הוסיף עוד לייאפ, אך אילת הפכה ונטלה את ההובלה. היתרון עבר מצד לצד כשפניני מסר אסיסט לקליין לסל ועבירה, אך אז המארחים רצו ריצת 11:0 בהובלת רפי מנקו ועלו ליתרון דו ספרתי (38:28) מה שחייב את שמיר לקחת פסק זמן. הנמרים חזרו טוב מפסק הזמן - חולונים כתבתי? קורי וולדן התכוונתי! קורי קלע 8 נקודות רצופות בהן 2 שלשות וצימק לבדו את הפער עד למחצית שהייתה מחצית חלומית עבורו (16 נקודות ללא החטאה מכל הטווחים), 39:36 לאילת במחצית.

אילת פתחה טוב יותר את המחצית השניה והגדילה את הפער ל-8 הפרש (46:38), הרוש קלע 2 סלים רצופים שצימקו את הפער בחצי, אך אילת הגיבה בעוד מיני-ריצה וחזרה להוביל בפער דו ספרתי. פניני פסק עוד מסירה גדולה לוולדן שקלע וסחט גם עבירה, הרוש וקורי המשיכו לנסות לצמק את הפער אך אילת לא נתנה לנמרים להתקרב. קצת לפני סוף הרבע וולדן קלע - איך לא - עוד שלשה, 62:55 לאילת בסוף הרבע השלישי.

הרבע האחרון נפתח בדיוק כמו שרבע אחרון צריך להיפתח: קורי וולדן הראה שהוא יודע גם להטביע, הרוש הוסיף עוד סל, אטקינס הוסיף 2 סלים רצופים ופתאום זה רק נקודה הפרש - 64:63 לאילת. כ-6 דקות לסיום וולדן השלים את המהפך והעלה את חולון ליתרון ראשון מזה זמן רב (67:66) והמשחק הפך לצמוד ועצבני כששתי הקבוצות מרבות להחטיא. אילת עוד הובילה 70:67 כ-3 וחצי דקות לסיום לפני ששון ג'ונס דייק פעמיים מהקו וטי.ג'יי קליין תפר 2 שלשות ענקיות משני אסיסטים של קורי וולדן שסגרו ריצת 8:0 והעלו את החולונים ליתרון 75:70 פחות מ-2 דקות לסיום. אילת קלעו רק נקודה אחת מהקו בהתקפה הבאה, וולדן חטף כדור והחטיא כדור במפרצת אותו תיקן שון ג'ונס עם הטבעה, פניני קלע עוד אחד מהקו והגדיל ל-7 הפרש ולמרות נסיונות אחרונים של אילת לחזור וולדן סגר סיפור מהקו ודקוואן ג'ונס קבע את תוצאת הסיום, 82:76 חולוני קשה וגדול בסיום.

שימו לב לסטטיסטיקה המלאה של קורי וולדן: 32 נקודות (6-7 לשתיים, 5-8 לשלוש), 7 אסיסטים, 4 ריבאונדים, 2 חטיפות ו-2 איבודים בלבד שתורגמו ל-46 נקודות מדד כאמור. לכל שאר הפועל חולון ביחד היה 47 נקודות מדד. מדהים! עד קלעו: קליין 11 (בהן 2 שלשות קריטיות), אטקינס (3-3 מהשדה, 8 ריבאונדים) והרוש (4-4 לשתיים) 8 כ"א, פניני (5 אסיסטים), דקוואן ג'ונס ושון ג'ונס 6 כ"א, שמחון 3 (1-8 מהשדה), ריינולדס עוד לא התאקלם מחדש וקלע 2 בלבד (1-5 מהשדה) אך הוסיף 5 אסיסטים.

כמה עשרות חולונים הגיעו שוב לאילת הרחוקה, חלקם כמעט הישר מסלוניקי, הוכיחו שוב את המשפט "לעולם לא תצעדי לבד" ויצאו מאושרים בסיום.

ותודה לקורי ולנמרים שהעניקו לעבדכם הנאמן אחלה מתנת יום הולדת.

ביום רביעי הקרוב ב-19:30 שעון ישראל תצא חולוניה למשחק חוץ בצ'כיה מול אופאבה החלשה, כנראה הקבוצה החלשה בבית, למשחק שאותו פשוט חובה לנצח.

ב-ה-צ-ל-ח-ה!

צילומים: יוסי כהן

bottom of page