top of page
ארכיון
תגים

שבת סגולה: מנצחים את הפועל ת"א בחוץ 92:74

משברון קטן? 2 הפסדים רצופים? אין כמו הפועל תל אביב של העונה כדי להתאושש.

הפועל יונט חולון יצאה למשחק חוץ שעל הנייר אמור להיות לא קל מול הפועל תל אביב באולמה הביתי, אך עשתה ממנו משחק קל למרות השינויים בסגל של המארחת והמלחמה מצידם.

כבר בחצי הראשון הפער הגיע לשיא של 22 נקודות, ולמרות שהמארחים הצליחו לצמק לפער 6 בלבד, סיומת נהדרת של הנמרים קובעת נצחון 92:74 מהדהד, ניצחון החוץ הגדול ביותר של הפועל יונט חולון על הפועל תל אביב! (השני הכי גדול היה בעונת 83/4 בתוצאה 107:91).

מצטיין המשחק הבלתי מעורער ומי שפשוט הפך למפלצת של כדורסל בתקופה האחרונה והשתלט על עמדת הרכז הוא קורי וולדן שקלע 25 נקודות, הוסיף 7 אסיסטים וקבע מדד 37, כולם שיאי קריירה. גם דריון אטקינס היה נהדר עם דאבל דאבל של 13 נקודות ו-14 ריבאונדים, אך מי שאוהדי הפועל תל אביב יתקשו לשכוח הוא שנוא נפשם גיא פניני שקבר 4 שלשות באחוזים מצויינים והרס להם כל סיכוי לקאמבק.

כן ירבו משחקים כאלה!

המשחק עם איתות לבאות בדמות 2 שלשות של וולדן וקליין. המארחים מיהרו להשוות אך וולדן המשיך ביכולת הגבוהה ויחד עם דקוואן ג'ונס הנמרים הגדילו ל-14:8. המארחים ניסו לצמק אך אז הגיע עוד גשם של שלשות חולוניות, של שמחון, וולדן ואפילו אטקינס כשמיד אחר כך קליין סיים מתפרצת אחרי חטיפה בדאנק שקבע לראשונה פער דו ספרתי (27:17). ההגנה החולונית התקשתה מול ריצ'ארד האוול אבל דקוואן ג'ונס ופניני עם שלשה שמרו את הפער על כנו, 33:23 בסוף הרבע הראשון.

ברבע השני הציגו הנמרים משחק התקפה מדהים עוד יותר. פניני קבר עוד שלשה וסיפק אסיסט יפה לג'ונס, וויאט קבר שלשה מטורפת משלו, הרוש הצטרף לחגיגה לפני שפניני עם עוד שלשה ואטקינס עם סל נוסף קבעו יתרון שיא אחרי ריצת 17:2, יתרון 22 מדהים ו-50:28 חולוני אחרי קצת יותר מ-16 דקות של כדורסל. המארחים ירדו לפסק זמן ממנו חזרו עם ריצת 10:0. שמיר לקח 2 פסקי זמן מהירים ורתח על השחקנים שלא ביצעו את הוראותיו, אך המומנטום של המארחים נותר כשהיתרון ירד ל-12 בלבד. אקורד הסיום שהוציא את הצהובים-סגולים עם טעם חיובי בפה היה של גיא פניני שקלע עוד שלשה גדולה וקבע את תוצאת המחצית, 53:38 חולוני.

בפתיחת המחצית השניה וולדן המשיך להבריק עם שלשה נוספת, אטקינס המשיך להיות יעיל אך איבודים רבים של הנמרים איפשרו למארחים לצמק אט אט עד ל-60:52 בלבד. הצהובים-סגולים ירדו לפסק זמן ממנו חזר קאליף וויאט עם שלשה אחרי חטיפה של פניני. שון ג'ונס הגדיל ל-13 הפרש אף האדומים הצליחו להוריד את הפער לחד ספרתי שוב בסוף הרבע השלישי, 66:57 בלבד לחולוניה.

בפתיחת הרבע האחרון המארחים הצליחו לצמק את הפער שוב עד ל-6 הפרש בלבד, 68:62. חולון יצאה להתקפה חשובה בה אטקינס קלע סל חשוב שהפך את המומנטום, הרוש קלע שלשה גדולה מאסיסט של וולדן שהוסיף בעצמו חדירה גדולה לסל שקבעה 75:62. הרוש ודקוואן ג'ונס הובילו ריצת 11:0 שנתנה יתרון מבטיח של 79:62, אך אז המארחים הגיבו בריצת 10:0 משלהם וצימקו את הפער שוב ל-7 בלבד, כשעל השעון כ-3 וחצי דקות לסיום. דקוואן ג'ונס התעורר בדיוק בזמן עם שלשה וקורי וולדן קטע כל תקווה של המארחים לחזור וגם קלע את הנקודות האחרונות במשחק בדמות שלשה נוספת שקבעה כאמור ניצחון שיא של חולון על הפועל תל אביב, 92:74 ענק לנמרים בסיום.

וולדן כאמור סיפק תצוגת שיא של 25 נקודות (4-6 לשלוש, 7-8 מהקו) ו-7 אסיסטים, אטקינס היה יעיל עם דאבל דאבל של 13 נק' (6-10 מהשדה) ו-14 ריבאונדים כשאפילו הוסיף 4 חטיפות, פניני קלע 12 נקודות בדמות 4 שלשות (מתוך 6 נסיונות, וגם 4 אסיסטים), דקוואן ג'ונס היה רגוע יחסית עם 10 נק' בלבד (4-13 מהשדה), הרוש הציג משחק נהדר כשקלע 9 נק', מסר 4 אסיסטים והיה יעיל משני צידי המגרש, שון ג'ונס קלע 7 (3-3 מהשדה), ווייאט קלע 6, שמחון וקליין (4 איבודים) 5 כ"א. כן שותף: הובר.

כ-400 אוהדים צהובים-סגולים הגיעו לאולם האדום, הציגו עידוד נהדר ויצאו מאושרים בסיום. איך אמר איך האוהדים? "פעם ראשונה שאנחנו נותנים להם נוקאאוט גם על הפרקט וגם ביציעים אצלם בבית".

ביום רביעי ה-26.12 בשעה 21:00 יוצאים למשחק חוץ קשה מול הפועל ירושלים.

נתראה שם!

צילומים: יוסי כהן

bottom of page