top of page
ארכיון
תגים

וולה בדלי. מפסידים 84:81 לאילת בחוץ

המשחק בין הפועל יונט חולון לאילת היה בידיים של הצהובים סגולים, אך בעיטת וולה חזקה בדלי הביאה להפסד. יתרון של 4 נקודות כ-15 שניות לסיום הזמן החוקי ושל 3 הפרש 4 שניות לסיום לא הספיקו לחולונים ואילת הצליחה לכפות הארכה בשיניים עם שיוויון 71, ולנצח בהארכה 84:81. פספוס דרמטי וגדול של חולון.

המשחק היה צמוד כמעט לכל אורכו. אילת פתחה ב-4:0 אך פתיחה טובה של צ'וברוביץ' והולוואי נתנו לחולון את ההובלה 13:8. אילת פתחה במטווח שלשות ועלתה ל-16:15 בסוף הרבע הראשון.

ברבע השני אילת המשיכה לצלוף ללא הכרה מחוץ לקשת (7 מ-9 במחצית הראשונה) ועלתה ל-32:24. טיילור נכנס לעניינים ובצוותא עם ניהול משחק מצויין של יזרעאלי ומשחק טוב של הרוש המחצית מסתיימת בשיוויון 35.

הרבע השלישי המשיך להיות צמוד כשהיתרון עבר מצד לצד. בשיוויון 41 מהלך נדיר של שלשה ועבירה נתן לאילת יתרון 4, אך 6 נקודות רצופות של הולוואי הפכו שוב את התוצאה. אילת הפכה שוב וחולון בפיגור 2 בסוף הרבע השלישי - 53:51.

העצבים החלו לשחק תפקיד ברבע האחרון כששתי הקבוצות התקשו לקלוע. קולמן מאילת קלע שלשה שהעלתה את המארחים ל-4 יתרון, הולוואי החזיר שלשה בצד השני אך ניסים קלע עוד שלשה. הולוואי המשיך להיות מצויין ובצוותא עם צ'וברוביץ' וטיילור חולון עולה ליתרון שוב. הקבוצות שוב התקשו לקלוע כשהיתרון נשאר על 2 לחולון, ו-37 שניות לסיום אפיק ניסים מאבד כדור.

הולוואי לקח אחריות ו-15 שניות לסיום 2 קליעות מוצלחות שלו מהקו העלו את חולון ל-4 הפרש. החולונים שלחו שחקן אילתי לקו והוא החטיא פעם אחת, 9.2 שניות לסיום הזמן החוקי חולוניה הובילה ב-3 הפרש וכדור שלנו מהחוץ והמשחק נראה גמור. אך אז איבוד שלומיאלי של טיילור הביא לאילת את הכדור, ניסים ובל קלעו פעמיים מהקו כל אחד ואז 2.5 שניות לסיום עבירה טפשית על אפיק ניסים מעבר לקו החצי שלחה אותו לקו. הגארד הישראלי קלע את הראשונה, החטיא את השניה בכוונה ודניאלס האילתי לקח ריבאונד ונשלח לקו חצי שניה לסיום. הזר האילתי עמד בלחץ וקבע שוויון 71 והארכה דרמטית. קומדיה של טעויות ב-15 שניות.

בהארכה בל העלה את חולון ליתרון אך שריקה מעוררת מחלוקת של עבירה בלתי ספורטיבית של יאנגר החזירה לאילת את היתרון. יזרעאלי קלע שלשה גדולה שהחזירה לחולון יתרון נקודה אך אילת הפכה שוב. יזרעאלי חטף פצצה בפנים ללא תגובת השופטים ואילת הגדילה את הפער. הקבוצות החליפו זריקות עונשין מוצלחות, טיילור פספס שלשה שהייתה יכולה להחזיר את היתרון לחולון ובאקנר האילתי נשלח לקו והחטיא אחת. הולוואי סחט עבירה 8 שניות לסיום ההארכה, אך הגארד שהיה החולוני המצטיין יכול היה לשלוח את המשחק להארכה נוספת אך לא עמד בלחץ וקלע רק אחת מהקו, 82:81 לאילת כ-8 שניות לסיום וכדור שלהם. יאנגר כמעט חטף את הכדור והשופטים קבעו בתחילה חוץ של חולון אך שינו את החלטתם - כנראה בצדק, לכדור של אילת. ניסים שוב נשלח לקו וקלע פעמיים כ-2.5 שניות לסיום והולוואי כמעט השווה בשלשה משוגעת מעבר לחצי אך בסיום פספוס גדול ו-84:81 לאילת.

הולוואי היה המצטיין כשקלע 26 (3-7 לשלוש, 11-13 מהקו) אך גם היה הגיבור הטראגי של ההארכה עם החטאת עונשין קריטית. בל בא לעוד יום עבודה כשקלע 18, יזרעאלי חזר לרוטציה עם 9 נק' (4-6 מהשדה) ו-5 אסיסטים, צ'וברביץ' קלע 8 (4-5 מהשדה), טיילור עם משחק שלא ירצה לזכור קלע 7 (2-9 מהשדה, 4 אסיסטים), הובר קלע 4, הרוש גם כן יעדיף לשכוח את המשחק שכן הוא קלע 3 בלבד (1-6 מהשדה). כן שותפו: יאנגר ומור.

מעל ל-100 חולונים עשו בפעם השניה בחודשיים האחרונים את הדרך לעיר הדרומית ביותר, עודדו בצורה טובה אך חזרו עצבניים ומאוכזבים.

לחולון יש שבוע שלם להפנים ולתקן, שכן ביום חמישי ה20.4 בשעה 19:00 מארחים את הפועל ירושלים למשחק לא קל.

צילומים: יוסי כהן

bottom of page