top of page
ארכיון
תגים

מחזור 7: הפסד חמוץ כתום 84:69 לראשל"צ בחוץ

פתיחת העונה החלומית של הפועל יונט חולון שעמדה עד למחזור הקודם על מאזן 5:1 נהייתה אמש קצת פחות חלומית (אך עדיין מצויינת), עם הפסד בתוצאה 84:69 למכבי ראשון לציון בחוץ.

השחקנים המובילים - ווייאט ואטקינס, נקלעו ליום חלש, והיחידים שתפקדו בצורה טובה היו הרוש הנהדר וצ´וברוביץ´ שהראה יכולת טובה לפרקים.

ההפסד בא למרות שהמחצית הראשונה הייתה מחצית טובה של חולוניה. אחרי פתיחה מאופקת ושיוויון 7:7, נקלעה חולון לפיגור 16:8 בגלל השחקן שבכל פעם שרואה צהוב-סגול הוא נדלק - שון דואסון - שכמובן סיפק עוד תצוגת שיא מולנו. צ´וברוביץ´ הרוש ובל דאגו להפוך את התוצאה עד לסוף הרבע הראשון - 24:23 חולוני. הרבע השני היה רבע בסימן חזרתו של צ´וברוביץ´ שהמשיך את ההתעוררות שלו. אלכס בצוותא עם בל הגדילו את היתרון החולוני ושלשה של הרוש קבעה יתרון שיא בן 13 נקודות (38:25) אך אז ריצה של ראשון לציון ושריקות לעבירות בלתי ספורטיביות (צ´וברוביץ´ וווייאט) עזרו להחזיר את ראשון לציון למשחק ואף לעלות ליתרון, עד ששלשה של יאנגר קבעה שיוויון 43 במחצית. לרבע השלישי עלתה קבוצה אחת והיא לא לבשה צהוב סגול. במשך דקות ארוכות התקשו הנמרים למצוא את הסל כשהיחיד ששומר את הנמרים בתמונה הוא שלומי הרוש, אך הוא לבדו אינו יכול להחזיק מעמד לאורך זמן וראשון לציון מובילה בפער דו ספרתי בסוף הרבע השלישי, 64:54. ברבע האחרון הפער המשיך לצמוח לשיא של 20 נקודות (78:58) לפני שיזרעאלי ואטקינס צמצמו את הפער ל-12 נקודות, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. 84:69 לראשון לציון בסיום.

הרוש קלע 14 נק´ והוסיף 6 ריב´, ווייאט קלע 13 אך באחוזים נמוכים יחסית (40% מהשדה), השחקן המצטיין עד כה העונה, דריון אטקינס, קלע 10 נק´ והוסיף 6 ריב´ ב-30 דקות, בל קלע 10 נק´ (ו-5 אס´), צ´וברוביץ´ הראה ניצני חזרה כשקלע 7 נק´, יזרעאלי וקלי קלעו 4 כל אחד, יאנגר 3, מור והובר 2 כל אחד. ראייה ליום של אנרגיות נמוכות שחולוניה נקלעה אליו ניתן לראות בנתון הריבאונד, שכן חולוניה מצטיינת בדרך כלל בעובדה שבה כולם קופצים אל עבר הכדור הכתום, אך אמש הפסידו הנמרים 42:27 (!) בריבאונד ונראו פשוט חסרי אנרגיה. כ-600 חולונים עשו את הנסיעה הקצרה לראשון לציון ויאלצו להמשיך לחכות עד שסוף סוף נחזה בניצחון חוץ על ראשון לציון. הקהל החולוני השתלט כרגיל לחלוטין על בית מכבי, עודד ושר ואף הרים תצוגת בלונים מלבבת ברבע השלישי, אך חזר לבסוף הביתה מאוכזב.

מאמן חולוניה דן שמיר אמר בסיום: "יש גם ימים כאלה. אנחנו יכולים וצריכים לשחק יותר טוב, ועשינו טעויות שלא נתנו לנו להיות במשחק בחצי השני וחבל. היה יום לא טוב שלנו, גם שלי. בחצי השני לא שיחקנו קשוח וביחד ומדבר כזה לא היה לנו איך לחזור".

צילום: לירון מולדובן

bottom of page