top of page
ארכיון
תגים

מחזור 4: בסוף המבול הגיע. חולון מנצחת את אשדוד 66:84

הפועל יונט חולון רושמת את ניצחונה השלישי העונה כשהיא מביסה את מכבי אשדוד בתוצאה 66:84. התוצאה מעט משקרת כשבמשך 3 רבעים המשחק היה צמוד יחסית ובטח לא נראה כמו משחק של קרוב ל-20 הפרש, אך פתיחה מוחצת של הרבע אחרון עם מבול של שלשות וריצת 11:0 סגרו את הסיפור של המשחק שהיה יחסית צמוד עד אז, בניצחון של החבר´ה הטובים.

המשחק החל ב-5 נקודות ראשונות של ווייאט שנכנס למשחק מצויין, אך אשדוד הפכה ועלתה ליתרון ראשון. אטקינס נכנס לעניינים והעלה את חולון ל-9:14 אך אשדוד שוב חוזרת לשיוויון 16. בל נכנס מצויין למשחק וקלע 5 נקודות אך אשדוד שוב צמצמה ואף קלעה על הבאזר למורת רוחם של שמיר ועוזרו, 21:23 לחולוניה בסוף הרבע הראשון. ברבע השני האורחים רצו ריצת ריצת 10:0 וקבעו 33:26 לאשדוד. חולון לקחה פסק זמן ושלשה של דילייני עצרה את המפולת. כ-2 דקות לסיום הרבע משרוקיות השופטים שרקו עבירות רבות לחולון (5:0 בנקודה זאת) אך למרות זאת עוד לפני כן חולוניה החלה בריצה נגדית של 9:1 ששוב החזירה את היתרון לטובים, 42:41 במחצית. ברבע השלישי ההגנה החולונית נעלה את האורחים ובעוד ההתקפה נרגעה מעט, ההפרש החל לאט לאט לצמוח. בל המשיך להראות מצויין ועם עוד צליפה מחוץ לקשת העלה את חולון בצוותא עם ווייאט ל-43:52. אשדוד ניסתה לצמצם, ווייאט מהקו החזיר שוב ל-9 הפרש אך הסיומת הייתה שוב של האורחים, רק 55:60 לחולוניה ברבע השלישי.

30 דקות שלומי הרוש לא קלע נקודה אחת. בתחילת הרבע האחרון שלשה נהדרת שלו היא זאת שהחלה את המבול: הרוש נתן את אות הפתיחה, יאנגר צלף אחת נוספת וווייאט השלים רצף של 3 שלשות תוך פחות מ-2 דקות שחייבו את מאמן אשדוד, מאיר טפירו, להזעיק פסק זמן. אטקינס לא התרגש וקלע עוד 2 מהקו כדי להשלים ריצת 11:0 ולקבוע 55:71. אשדוד נזכרה קצת לקלוע וניסתה לצמצם אך שלשה נוספת של הרוש ועוד אחת של יזרעאלי סגרו את הסיפור וחולון שייטה עד לסיום, 66:84 מוחץ לחולוניה בסיום.

הקהל שהגיע בשעה מוקדמת (19:00) עודד בצורה טובה, בעיקר ברבע האחרון כשחולוניה החלה את הריצה שלה ודחף עוד ועוד כל הדרך עד לניצחון. דן שמיר שחגג ניצחון במשחקו ה-200 בליגת העל (החל לאמן לפני 10 שנים) אמר בסיום: "אנחנו אחרי שבועיים לא כל כך טובים של פציעות וסגל חסר. היה משחק עצבני, התמודדנו עם זה לא רע. היו דקות טובות בתחילת הרבע הרביעי - שלוש שלשות בשתי דקות גמרו את המשחק".על המשחק בשבוע הבא מול הפועל ירושלים אמר שמיר: "כדי לנצח את ירושלים נצטרך לשחק הרבה יותר טוב מאיך ששיחקנו בתקופה האחרונה. אנחנו יודעים שזה משחק חשוב למועדון ולעיר ונתכונן בהתאם".

צילומים: יאיר שגיא ודודי אוחיון

bottom of page