top of page
ארכיון
תגים

מחזור 1: מתחילים בניצחון 61:77 על גלבוע/גליל

הפועל יונט חולון פותחת עונה ברגל ימין עם ניצחון משכנע ומלא לב ונשמה על גלבוע/גליל בתוצאה 77:61. חולוניה הובילה לאורך המשחק כולו והניצחון לא היה בספק כמעט לכל אורכו. 2 שחקנים עזרו להביא את הניצחון: שלומי הרוש ודריון אטקינס. במשחק הליגה הראשון הפציץ אטקינס עם שורה סטטיסטית של 18 נקודות, 9 ריבאונדים ו-20 נקודות מדד. רק שימשיך כך.

המשחק כולו היה בסימן מומנטום שעובר מצד לצד, אך לרגע אחד חולוניה לא שמטה את ההובלה. את המשחק החלה עם ריצה ראשונה של 8:0 בזכות אטקינס שרמזה על הבאות, אך גליל צמצמה -8:6 במהרה. מומנטום אמרנו זה מומנטום: מכאן ועד סוף הרבע גלבוע/גליל לא הצליחה לקלוע אף לא נקודה אחת, והרבע מסתיים ב-18:6 חולוני מרשים, הרבה בזכות הרוש הנהדר. הרבע השני המשיך בדיוק איפה שהרבע הראשון הסתיים כשחולון עלתה ל-23:6, אך אז המומנטום התהפך: 13 נקודות של גלבוע/גליל צמצמו את הפער ל-4 בלבד, עד שאטקינס - מי אם לא הוא - שבר את הקרח לחולון, ובצוותא עם הרוש שתרם עוד פאול-סל קבעו ריצה חולונית נוספת של 11:0. 36:26 לטובים במחצית.

הרבע השלישי נפתח בעוד ריצה של גלבוע/גליל שצמצמה עד 36:33 בלבד. אך מאותה נקודה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש כשווייאט התעורר וקלע 5 רצופות, דילייני נכנס לעניינים ופתאום זה ריצת 22:5 חולונית ופער של 20 הפרש שסגר את הסיפור - 58:38 לנמרים. עד סוף הרבע יציאה של אטקינס העירה את האורחים מעט שצמצמו את הפער אך לא סיכנו את ההפרש. 60:47 בסוף הרבע השלישי.

בפתיחת הרבע האחרון סל של צ´וברוביץ´ ו-2 שלשות של הרוש הקפיצו שוב את ההפרש אל מעבר ל-20 הנקודות, ושאר המשחק התנהל על מי מנוחות עד לסיום - 77:61 מוחץ לחולוניה! על דריון אטקינס כבר דיברנו, אז מה נגיד על שלומי הרוש? זה מה שהרוש תרם אמש: 19 נקודות ב-4 מ-7 מחוץ לקשת, 6 ריב´, 5 אס´ ולא פחות מ-26 נקודות מדד. פשוט תענוג. אטקינס כאמור תרם 18 נק´ ו-9 ריב´, ווייאט (5 אס´) ודילייני עם משחק סולידי של 14 נקודות כל אחד, צ´וברוביץ´ 6, יאנגר יזרעאלי ובל 2 כל אחד.

האוהדים שכן הגיעו נהנו מחוויה נהדרת, משחק נהדר ועידוד נהדר של האוהדים השרופים שכן הגיעו ונתנו קבלת פנים ראויה לזרים החדשים של הקבוצה. מאמן הפועל יונט חולון, דן שמיר, אמר בסיום: "זה לא היה משחק איכותי, גם בגלל הלחץ של משחק ראשון. צריך לזכור שאנחנו קבוצה חדשה וטוב שפתחנו ברגל ימין, אבל היינו צריכים לשחק טוב יותר בהרבה דקות. דילייני היה בספק עד לדקת המשחק וזה השפיע עלינו, אבל אני שמח שהוא שיחק הרבה ועזר לנו להשיג את הניצחון. אני מקווה מאוד שאנחנו בדרך לסיפור שונה מהעונה שעברה".

המצטיין החולוני שלומי הרוש אמר: "לא ציפינו לכזאת פתיחה אמנם, אבל כן ציפינו לבוא עם אגרסיביות ואנרגיות בבית עם הקהל שלנו. זה היה משחק ´חולוני´ טיפוסי. עבדתי הרבה על הקליעה הקיץ, אני ממשיך לשפר אותה ואני מקווה שזה אלמנט שאמשיך להציג בעקביות במהלך העונה, זו בהחלט אחת המטרות שלי". צילומים: דודי אוחיון

bottom of page